Music is everywhere! (17)


Inca de mic copil am ascultat muzica. Pot spune ca am fost crescuta, printre altele, si cu muzica romaneasca veche. Mihaela Runceanu se numara printre artistii ale caror voci le auzeam in boxe in masina. Intotdeauna mi-a placut vocea ei si aveam o melodie pe care o puneam mereu pe repeat: “De-ar fi sa vii”. Zilele trecute am dat din nou peste ea si mi-am adus aminte cat de mult imi place si de cat de multe ori am ascultat-o, in atatea situatii diferite.

Tin neaparat sa v-o le arat si voua, pentru ca e superba. 🙂

Enjoy!

 

O alta melodie romaneasca care imi place mai mult este “Sa mori de dragoste ranita”, a Angelei Similea. Superba e putin spus!

Si cu asta, am spus tot. Degeaba spunem ca piata muzicala din Romania se duce pe apa Sambetei. Nu se duce nicidecum acolo, ci doar uitam de ea.

Leave a Reply

