Currently reading… (53)


De la ultima postare in cadrul acestei rubrici am citit nu mai putin de 7 carti. Sunt foarte multumita de numarul asta, mai ales ca am citit numai carti extraordinare.

Continui sa cumpar carti in fiecare saptamana. Incerc sa ma abtin cat pot, dar cand vad ofertele si cartile de pe rafturile librariei la care am deja card de fidelitate, nu ma pot abtine. In curand voi face o postare ‘In my mail’ pentru a va arata ce am cumparat in ultima luna.

De asemenea, daca va amintiti, la inceputul anului v-am aratat lista cu cartile pe care mi-am propus sa le citesc in 2014. Am tinut un numar destul de mare din cartile acelea, dar mi-am dat seama ca nu pot si nici nu vreau sa urmez o anumita lista. Mi-e pur si simplu imposibil sa citesc anumite carti cand mereu gasesc noi carti si serii pe care mi le cumpar. Asa ca de acum incolo voi citi exact ce vreau, atunci cand vreau.

Prima carte pe care am citit-o de la ultima postare de-asta a fost “Just one day” de Gayle Forman. Asta daca imi amintesc corect.
image

Uh, cat de superba a fost! Cu siguranta una dintre favoritele mele pe anul asta. Mi-a placut enorm si saptamana asta sau cea viitoare vreau sa citesc si volumul doi.

Daca nu ati citit-o inca, nu stiu ce mai asteptati. Insa pana atunci, imi puteti citi recenzia aic.

Apoi, pentru ca voiam sa mai raman un pic in Paris,  am hotarat sa citesc o carte pe care de mult o aveam in plac: ‘Anna and the french kiss’ de Stephanie Perkins.
image

Geniala si superba ar fi putin spus. Da da, o alta carte preferata pe anul asta. A fost exact asa cum imi placr. Dar mai bine cititi recenzia,  ca acolo explic totul mai bine.

A treia carte pe care am citit-o de la postarea anterioara de genul asta este… Panic de Lauren Oliver.

image

Dupa la aproximativ doua saptamani de cand am terminat-o, pot spune ca nu mi-a ramas nici in minte,  nico la suflet. Sunt inca indiferenta fata de ea, iat personajele nu imi lipsesc deloc. Mi-am pus problema daca mi-as cumpara un al doilea volum si nu stiu ce sa raspund. Probabil ca da, doar pentru ca am toata colectia lui Lauren si nu as vrea sa o stric. Okay, poate ca sunt si putin curioasa de ce s-a intamplat cu personajele, chiar daca imi pot imagina.

Sunt foarte curioasa de film. Da, deja drepturile pentru un film au fost cumparate. Sunt curioasa sa vad cine vor fi actorii si cum va fi pusa cartea in scena.

Intre timp, puteti citi recenzia mea la “Panic” aici.

Dupa ‘Panic’ am citit o carte fantasy, dar care nu a fost publicata inca. Nu va pot spune nimic inca, dar sunt sigura ca va avea fanii ei.

Apoi am pus mana pe “Gabriel’s inferno” de Sylvain Reynald.

image

Mai trebuie sa va spun ceva? Nu v-a convins recenzia mea? Cartea e geniala! La ora asta, in loc sa ma cititi pe mine, ar trebui sa il cititi pe Gabriel. Ei, bine acum, nu trebuie sa inchideti pagina. Asteptati sa termin mai intai.

Mi-am gasit noua obsesie si pasiune. Aaah, abia astept sa-mi vina volumul doi!

Daca si voi asteptati una dintre cartile din seria aceasta, imi puteti citi recenzia, ca sa va mai aline chinul.

Fiind inca sub influenta lui Gabriel, am decis sa citesc o carte carem-a impresionat enorm de mult si de care nu v-am spus nici pe pagina de Facebook a blogului. Nu va spun nici acum. Cert e ca e foarte cunoscuta si are la baza un subiect care ma intereseaza foarte mult zilele astea. Nu va spun titlul pentru ca vreau sa o mai pastrez inca pentru mine. Nu mi-am revenit inca complet, chiar daca am terminat-o ieri. M-a impresionat extraordinar de tare si nu o voi uita niciodata!

Dimineata am inceput sa citesc o carte pe care am asteptat multa vreme sa o am in maini: “Four” de Veronica Roth. Adica colectia de povesti despre Tobias, povestite din punctul lui de vedere.

Chiat daca la inceput am fost sceptica, pentru ca nu sunt mereu de acord cu aceste scurte continuari dupa ce o seria s-a incheiat, trebuie sa recunosc ca sunt foarte incantata de carte si ma bucur ca am citit-o. Asta pentru ca…

A fost geniala! My my, ce mult mi-a placut! Cred ca e pe locul doi dupa ‘Divergent’. A fost… magnifica! Geniala, frumoasa, usor trista, magnifica! Am un mic book hangover si mai vreau, mai vreau, mai vreau! Tobias a fost genial si m-am indragostit din nou de el! Zilele astea ma voi uita din nou la film, ca mi s-a facut dor.

Deci da, o recomand. Motivele le veti primi in recenzia pe care o voi scrie maine.

Iar acum am citit vreo 3 pagini din “Fangirl” de Rainbow Rowell. Sunt tare entuziasmata sa ma adancesc in  ea si sa vad ce e cu toata cartea si cu autoarea!

image

In ultima perioada incerc sa profit de vacanta cat mai pot, asa ca citesc, scriu si ma uit la filme cat pot. Excluzand studiatul, care deja nu mai trebuie sa il mentionez, pentru ca e un ritual aproape zilnic.

Voi ce ati mai citit In ulima vreme? Acum ce cititi? Vreau sa aud toate lecturile voastre de vacanta!

2 thoughts on “Currently reading… (53)

  1. Ha! Credeam ca numai eu nu pot sa ma tin de liste :)) la fel ca si tine, si eu am facut o lista cu cartile pe care vreau sa le citesc anul asta acesta…yeah right! nici nu m-am apropriat de jumatatea ei :-”

    Daca ti-a placut Anna and the french kiss, trebuie neaparat sa citesti Isla and the Happily Ever After! Anna e una din cartile mele preferate, dar cred ca Isla mi-a placut mai mult, ceea ce nu credeam ca o sa se intample 😀 A fost o surpriza tare placuta…
    Off…Fangirl…am auzit atatea laude la adresa ei peste tot: youtube, blog-uri, goodreads asa ca evident aveam asteptati extraordinar de mari de la ea. Din pacate, m-a cam dezamagit 😦 Insa un lucru mi-a placut foarte mult la carte: personajele par foarte, foarte reale 😀 Oricum, sper ca tie sa iti placa mai mult 😉

    Eu acum citesc trilogia The Grisha. Sunt la jumatatea primei carti si pot sa spun ca me likey so far 😀

    Like

    1. Eu ma tin de liste, numai ca nu de cele de carti. :)))

      Dupa ce termin inca vreo 3 carti, ma voi apuca de restul seriei “Anna and the French kiss”. De-abia astept!!

      Am citit cam 120 de pagini din “Fangirl” si imi place tare mult. E diferita, chiar daca nu pare. 😀

      Lectura placuta in continuare!

      Like

Leave a Reply

