Hello!


Salutre! Stiu ca probabil va intrebati ce s-a intamplat cu mine si de ce sunt atat de inactiva zilele astea, sau de ce sunt mai inactiva ca in verile trecute.

Ei bine, daca asa este, m-am hotarat sa va dau raspunsul. Unul scurt si la obiect.

In primul rand, mi s-a stricat tastatura. Nu-mi vine sa cred ca dintre toate tastaturile, eu am luat-o pe cea mai proasta. Nu pot sa posez nimic lung – adica nu pot sa postez nimic din ce vreau cu adevarat sa postez. Am o multime de idei si postari pe care vreau neaparat aasa le fac, dar nu am cum. Sa speram ca luni mi-o voi schimba si va reveni totul la normal.

In al doilea rand, sunt inconjurata de multe carti. Citesc cat de mult pot, pentru ca, incepand cu toamna asta nu voi mai avea la fel de mult timp de citit si incerc sa citesc cat mai mult acum. Incerc  sa aleg numai carti bune si, pana acum, mi-a reusit. Vara asta citesc carti, le cumpar si mai scriu despre ele.

In afara se celelalte atriubutiuni pe care le am in fiecare zi, mi-am propus sa scriu in fiecare zi. Nu conteaza cat de mult, dar vreau sa scriu in fiecare zi. Si, sincera sa fiu, se adauga o pagina in fiecare zi. Deja am trecut de mijlocul caietului si nu am scris nici 10% din ce am in minte. Povestea asta m-a prins fara sa imi dau seama si e singura de care  m-am tinut atat de mult vreodata.

Apoi, incerc sa dorm si sa ma odihnesc, pentru ca de pe 11 Septembrie se duc zilele de leneveala. O sa urmeze un an greu, pentru ca am ales un liceu greu, dar pe care sunt sigura ca il pot termina cu ceva efort si munca. Trebuie sa-mi demonstrez mie ca pot.

Cam asta e. Dupa ce imi primesc noua tastatura, asteptati-va la cateva articole si postari despre carti.

Sper ca aveti o vara frumoasa si ca cititi numai carti bune! Xo!

Leave a Reply

