Behind the blog tag!


Zilele trecute am primit doua lepse, dar astazi voi raspunde numai la una dintre le pentru ca am nevoie de un pic mai mult timp pentru a o completa pe cealalta. 🙂

Am primit tag-ul Behind the blog de la blogl Our Book Palace si, cu scuzele de rigoare ca mi-a luat atat de mult sa il completez, here we go:

1.Din ce oras ești?

Raspunsul la intrebarea aceasta este un pic mai complicat. M-am nascut in Barlad, dar acum cativa ani m-am mutat in Salonic. Niciodata nu stiu daca trebuie sa spun ca sunt din Barlad sau din Salonic. 🙂

2.Câți ani ai?

Sweet Sixteen, bitches!

3.Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?

Ehe, dar ce e asta? Tag sau tortura?

Iubesc mancarea. Mancatul e una dintre activitatile mele preferate. Mi-e greu sa aleg numai o mancare si nu o voi face. Imi place pizza, imi place broccoli, ador pastele, mananc des piept de pui si orezul mi-e cel mai bun prieten. Gasesc mereu un element preferat intr-o mancare.

Dulce… Macarons! Aici e simplu, pentru ca m-am indragostit de macarons mai tare decat m-am indragostit de inghetata.

4.Care e cel mai mare vis al tău?

Am multe vise. Visez sa fiu om si sa nu mor niciodata, la fel ca si Paganini. Am doua vise pe care vreau neaparat sa le indeplinesc: sa fiu o violonista desavarsita si o autoare buna. Vreau sa-mi petrec viata cantand si scriind. Printre altele, vreau sa fiu celebra, fashion icon, sa fiu si profesoara la un momentdat… multe!

5.Cea mai mare frică a ta este: Frica de esec. E genul de frica care ma ia pe nepregatite, dar pe care o pot stapani cu ceva cantat si poate si scris.

6.Care este citatul tău preferat, dar moto-ul?

Stiti deja care citatul meu preferat, dar am sa vi-l spun din nou: “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Moto-ul… hm… Tocmai mi-am dat seama ca nu am nici un moto preferat. Revin cand gasesc unul.

7. Una sau mai multe intrebari puse de cititorii tai. Revin-o cu un edit.

Câteva lucruri despre mine:

  • Sunt fascinata de tot ce inseamna rzaboi.
  • Nu vreau sa am copiii. Ma sperie.
  • Mi-ar placea sa traiesc in America si Anglia.
  • Oficial, am atat de multe carti incat nu imi mai incap in biblioteca.
  • Am citit mai bine de 250 de carti de cand am pus mana pentru prima data pe o carte.
  • Ador viorile la fel de mult cum ma ador pe mine.
  • Am primit aprecieri de la multi violonisti si muzicieni importanti.
  • Sunt egoista, narcisista si ma ador pe mine.

Ar trebui sa dau tag-ul altcuiva, nu? Ei bine, nu am sa o fac. Vreau ca toti cei care citesc acest tag si au blog sa il faca. Sa nu trisati!

Leave a Reply

