Currently reading… (54)


Hehei, se termina vacanta in 12 zile! Asta e. Pe de-o parte sunt incantata sa incep scoala si sa ma apropii de momentul cand Septembrie nu va mai inseamna inceputul scolii, dar pe da cealalta parte parca mi-ar mai trebuie macar 2 saptamani in plus. Ei, ne bucuram si noi de ce avem pana la urma.

Vacanta asta am citit. Poate nu am citit la fel de mult ca vara trecuta, dar am citit bine. Am citit numai carti bune si tare ma bucur de asta. In curand voi face o lista cu toate cartile pe care le-am citit si top 10 carti citite vara asta.  Dar intre timp, haideti sa vedem ce am mai citit de la ultima discutie de genul.

1. “Fangirl” de Rainbow Rowell

image

Ge-ni-ala! Geniala! Mi-a placut extraordinar de mult (puteti citi si recenzia daca doriti) si as reciti-o si maine daca nu as avea alte 50 de carti in raft care sa ma astepte. Nu am cuvinte sa spun cat de buna e si cat de mult mi-a placut. I-am adorat pe Cath si pe Levi si OMG erau adorabili! Cu siguranta recomand, in special daca vreti sa treceti in Septembrie intr-un mod mai vesel. 🙂

2. “Eleanor & Park” de Rainbow Rowell

image

Dupa ce am terminat ‘Fangirl’, nu eram hotarata daca ar trebui sa citesc ‘Eleanor & Park’ sau “Ugly love”. Binenteles, pentru ca imi era deja dor de personajele lui Rainbow, prima carte a castigat.
Daca “Fangirl” mi-a placut enorm de mult, cartea lui Eleanor si a lui Park mi-a placut de doua ori mai mult. Sa spun ca a fost geniala ar fi o subestimare. A fost… superba, trista, realista, captivanta, extraordinar de romantica si as citi-o oricat. Face parte din povestile mele de dragoste preferate. Desi am terminat-o cu aproape o saptamana in urma, nu pot sa scriu recenzia. Inca nu mi-am adunat gandurile atat de bine incat sa pot scrie o recenzie coerenta. Insa voi puteti citi cartea intre timp. 😉

3. “Ugly love” de Colleen Hoover

image

Hm… desi eram extraordinar de entuziasmata sa o citesc, recenzia a fost nefavorabila. Nu mi-a placut si nu vreau sa o recitesc. I-am si dat-o lui frate-miu, de altfel. Nu o recomand, in special daca nu sunteti genul de cititori care sa fie innebuniti dupa scenele de sex si multa prostie. Imi pare rau sa zic asta, dar Colleen a dat-o in bara cu “Ugly love”.

Dupa ce am terminat “Ugly love”, am avut o scurta tentativa la “Gone Girl”. Vroiam sa schimb genul un pic si am luat-o de pe raft, dar nu era inca momentul. Nu am putut “intra” in poveste si, decat sa o stric, am zis ca e mai bine sa o las pentru alta data.

image

4. “If I stay” de Gayle Forman

image

Acum doi ani citeam cartea asta pentru prima data. Daca va amintiti, mi-a placut enorm de mult. Ba mai mult, ‘If I stay’ a ramas in mintea mea si cand trebuie sa spun care sunt cartile mele preferate, ‘Daca as ramane’ se afla printre ele.
Ei bine, nu s-a schimbat nimic. “If i stay” a ramas la fel de geniala si mi-a placut si mai mult. A fost… sublima! Mi-a placut enorm de mult si m-a emotionat si mai mult. Da, da, cititi-o daca nu ati facut-o inca!

Iar acum citesc – in sfarsit! ….

“Where she went” de Gayle Forman
image

Am asteptat doi ani sa o citesc si uite ca a venit momentul! Inca nu am inceput-o, dar azi sigur o fac. Sunt extraordinar de entuziasmata, pentru ca am auzit numai lucruri bune. Am citit de foarte multe ori ca e chiar mai buna decat prima. Aaaah, abia astept.

Da, cam astea sunt cartile pe care le-am citit in ultima vreme. Sunt multumita. Pana pe 11 voi incerca sa citesc si mai mult, sa mai tai de pe lista niste carti sau poate si niste serii. 🙂

Ei bine, dragilor, voi ce mai cititi?

P.S.: Stati pe-aproape. Urmeaza un book haul destul de mare si, mai tarziu, un concurs. 😉

3 thoughts on “Currently reading… (54)

Leave a Reply

