#30DaysBookChallenge – Ziua 1: Cea mai buna carte pe care ai citit-o anul trecut


Ieri ama cceptat inediat provoare a Alexandrei de a participa la #30DaysBookChallenge. Multumesc ca m-ai provocat, Alexandra!

Ca sa intelegeti despre ce este vorba, dati un click aici si aflati toate detaliile. Iar daca aveti un blog, nu ezitati sa participati! 🙂

Astazi este prima zi a provocarii Alexandrei si, cu scuzele de rigoare ca mi-am adus aminte de-abia acum (am avut o zi nebuna!), iata cea mai buna carte pe care am citit-o anul trecut.

Stiu ca v-ati astepta toti sa spun “The fault in our stars”. Dar ar fi o minciuna. Cartea cea mai buna pe care am citit-o anul trecut este, fara doar si poate, “Mare Tranquillitatis” de Kata Millay. Sau ‘The sea of Tranquility’, asa cum o stiu unii.

descărcare (1)

Motivul pentru care mereu voi iubi cartea aceasta este simplu. In carte exista o pianista, multa muzica, multa drama, o poveste inedita, actiune, scene ucigator de geniale, o scriere geniala, personaje extraordinare si… ei bine, m-am outut regasi in unele personaje si in toate drama de-acolo. Nu ai cum sa nu iubesti o carte ca asta.

descărcare

Ah, si mi-am adus aminte ca n-am recitit-o! Ugh! Neaparat trebuie sa o recitesc. La cat de geniala e, sunt sigura ca iarasi voi sta treaza toata noaptea sa o citesc. Un singur lucru va mai spun. Daca nu ati citit-o inca, nu stiu ce mai asteptati. Sa zboare cartile, poate? Sa vina sa va traga de nas pana la cititi? Hai, la citit cu voi! 🙂

Hah, dar stati asa. Mai intai luati si cititi recenzia la ‘Mare Tranquillitatis’. Asa, sa ne mai amintim de vremuri de demult apuse. 🙂

Nu uitati sa ne urmariti si maine! Abia astept sa vad ce are pregatit Alexandra pentru ziua de 2 Septembrie. Stati pe-aproape! 🙂

Leave a Reply

