#30DaysBookChallenge – Ziua 2: O carte pe care ai citit-o de mai mult de 3 ori


A doua zi din Septembrie si din provocarea Alexandrei este dedicata cartii pe care am citit-o de mai mult de trei ori. Interesant, nu?

Daca as fi participat la acest challenge acum 5 ani, as fi raspuns cu ‘Twilight’, pe care am citit-o de mai bine de 2 ori. Dar cum am crescut si opiniile mi s-au schimbat, raspund cu alta carte.

La fel ca si Alexandra, cartea pe care am citit-o de mai bine de 3 ori, in mai puin de un an este “Sub aceeasi stea”, sau “The Fault in Our Stars”.

11870085

Despre cartea asta v-am mai vorbit de multe ori. Este emotionanta, realista, impresionanta, geniala si tot asa! Nu cred ca ma voi satura vreodata de ea si mereu gasesc ceva noul, care sa ma faca sa ma indragostesc si mai tare de ea. Mi-ar placea sa vorbesc mai mult de ea, dar nu stiu ce sa mai zic. Am spus ce aveam de spus despre carte in nenumarate randuri, dar daca nu va amintiti, puteti citi recenzia aici.

Ei, uite ca s-a dus si a doua zi. Dar maine urmeaza a treia zi, asa ca stati pe-aproape pentru mai multe carti! 🙂

Leave a Reply

