#30DAysBookChallenge – Ziua 4: Autorul preferat


Azi a fost o zi a amintirilor si a pozelor din copilarie. SI a cartilor, binenteles. “Misery” ma tine tare ocupata, dar cred in seara asta o termin. Binenteles, provocarea Alexandrei mi-a fost in minte inca de dimineata. Motivul pentru care am postat de-abia acum este… subiectul dificil. Nu pot alege autorul meu preferat, la fel cum nu pot alege numai o carte favorita. Am multi autori care imi plac in mod deosebit si care ma inspira, dar Alexandra a decis sa ne faca viata mai grea astazi si sa ne puna sa alegem un singur autor preferat. M-am gandit toata ziua si, intr-un final, am decis.

Tahereh Mafi. Ea este autoarea mea preferata, printre multi altii. DE ce am ales-o insa pe ea? Simplu. Pentru ca scrisul ei m-a impresionat cel mai mult. Asta, si o ador ca si persoana.

image

Tahereh este autoarea seriei bestseller numita “Shatter me”, care face parte din serile mele preferate si as putea spune chiar ca este pe primul loc.

image

Nu am sa va vorbesc despre seria ei, pentru ca v-am vorbit de multe ori despre ea. In schimb, am sa vorbesc un pic despre Tahereh.

Scrisul ei ma inspira in fiecare zi. I-am citit aproape toate interviurile si blog post-urile si nu pot sa spun decat ca imi doresc ca, intr-o zi, sa pot scrie macar cu 5% din talentul ei. Are ceva atat de poetic si atat de… dramatic. Mi-e atat de dor de cartile ei, acum ca ma gandesc! Ah, sper ca voi putea sa citesc altceva scris de ea cat de curand! La naiba, i-as citi si lista de cumparaturi!

Da, in urmare, Tahereh este autorul care ma inspira si ma impresioneaza de fiecare data. Ma uimesc talentul si imaginatia ei. Daca nu ati “citit-o” inca, nu stiu ce mai asteptati!

Nu uitati. #30DaysBookChallenge cu #TalesOfABookaholic!

2 thoughts on “#30DAysBookChallenge – Ziua 4: Autorul preferat

Leave a Reply

