#30DaysBookChallenge – Ziua 5: Cartea preferata scrisa de autorul preferat


Provocarea Alexandrei continua si astazi, 5 Septembrie. Provocarea nu numai continua, dar devine din ce in ce mai interesanta. Astazi, Alexandra ne-a provocat sa ne spunem cartea preferata scrisa de autorul preferat. Hm, de data asta mi-e mai simplu.

Daca va amintiti, ieri am spus ca autorul meu preferat este Tahereh Mafi, cea care a scris seria “Shatter me”. Deci, astazi trebuie sa zic care dintre carti mi-a placut cel mai mult.

Hmmm…! Raspunsul imi vine usor. Am adorat intreaga serie ‘Shatter me’, dar am o slabiciune pentru.. ‘Ignite me’. Mi s-a parut intr-adevar perfecta.

image

“Ignite me” mi s-a parut incheierea perfecta. Am adorat-o de la inceput, chiar daca am citit-o cu teama pentru ca stiam ca, dupa ce voi citi ultimul cuvant, nu va mai fi nimic dupa.

Volumul 3 al seriei “Shatter me” a venit cu multe surprize, dar si cu un final extraordinar. Pentru multi, poate surprinzator sau nemultumitor. Eu nu as fi putut fi mai fericita si mai multumita de atat. M-am bucurat ca Juliette a ramas cu cine trebuia sa ramana, Warner a fost absolut perfect, finalul minunat!

Cartea a fost plina de actiune, dragoste si mister. Eram foarte nerabdatoare sa dau pagina, pentru ca stiam ca ma va astepta o rasturnare de situatie la care nu ma asteptam.Si asa a si fost. S-au intamplat multe in aceasta carte, la care nu ma asteptam!

Acum cand ma gandesc, imi dau seama cat de dor mi-a fost de personaje si cat de mult vreau sa recitesc intreaga serie. Dar nu, nu ma “ating” de ea pana nu mi-o cumpar in paperback. Vreau ca experienta sa fie, intr-un fel, noua. Ah, de Craciun poate… 🙂

Ca sa nu mai vorbim de citatele absolut superbe din carte si de dialogurile dintre Juliette si Warner si omg, scenele dintre ei! Va spun, totul la cartea asta mi s-a parut perfect!

In concluzie, “Ignite me” este cartea mea favorita din seria “Shatter me”, dar si cartea favorita scrisa de autoarea favorita. Daca nu ati facut-o inca, cititi-o! 🙂

Intre timp, urmariti-ne provocarea cu hashtag-urile #30DaysBookChallenge si #TalesOfABookaholic. 🙂

One thought on “#30DaysBookChallenge – Ziua 5: Cartea preferata scrisa de autorul preferat

  1. “Ignite me” este si cartea mea preferata de la Tahereh Mafi! Am “devorat-o” in iarna ♥
    Pentru mine finalul a fost perfect! Mi-a placut foarte mult faptul ca am avut mai multe scene cu Juliette si Warner impreuna si nu s-a intamplat ca in alte numeroase carti cand abia in ultimul capitol, eventual si ultima pagina cei doi protagonisti pot fi in sfarsit impreuna (ma simt tradata cateodata deoarece primesc prea putin timp cu ei doi impreuna dupa ce am citit o carte intreaga sau chiar o trilogie/serie)…siii asa am deviat de la subiect 😀
    Trecand peste asta, foarte interesante provocarile! Looking forward to the next ones! 🙂

    Like

Leave a Reply

