10 carti pe care intotdeauna am vrut sa le citesc…


Dar niciodata n-am facut-o.

Daca vara asta am tot facut topuri cu carti pe care le-am citit, a trebuit sa fac si un top cu 10 carti pe care intotdeauna am vrut sa le citesc, dar niciodata nu le-a venit randul. Binenteles, pe lista asta nu ar trebui sa fie numai 10 carti, pentru ca lista mea de TBR este uriasa. Insa am ales cartile care stau de cel mai mult timp in aceasta lista.

Toti avem astfel de carti. Le descoperim, ne entuziasmam, vrem sa le citim, le cumparam si cumparate raman. Pentru un motiv sau altul, niciodata nu le citim. Le lasam sa stea acolo, intr-un colt al bibliotecii – sau al eReader-ului – pana cand ne plictisim de ele si parca am vrea sa le citim din nou.

Realizand acest top, mi-a venit “pofta”sa le citesc, in sfarsit. Am luat hotararea sa incerc sa le citesc cand mai repede posibil. E destul de pacat, pentru ca sunt numai carti bune, laudate de multa lume.

Lasand vorba la o parte, acestea sunt cele 10 carti pe care nu mai ajung sa le citesc.

1. Seria “The Lunar Chronicles” de Marissa Meyer

image

Am descoperit aceasta serie inca de cand a aparut prima carte, “Cinder”. Am primit chiar si cateva obiecte promotionale de la autoare, printre care si autograful ei, pe care l-as putea lipi pe carte. Binenteles, asta daca as avea cartea. Imi pare rau ca nu am luat primul volum cand l-am gasit la librarie, acum doi ani. Va trebui sa astept sa intre din nou in stoc, si sigur mi-o voi lua! Povestea mi se pare interesanta si, pentru ca toata lumea a laudat-o, trebuie neaparat sa o citesc.

2. “The Selection” de Kiera Cass

image

Am descoperit “The Selection” cand una dintre bloggeritele mele preferate a recomandat-o. Mi-a placut coperta imediat ce am vazut, iar povestea mi se pare geniala. Doar stiti cat de mult imi plac distopiile! Am cartile in format eBook, stau frumusel in Kindle, dar nu vin niciodata la rand si nu stiu de ce. M-am gandit de multe ori sa citesc prima carte, dar ceva m-a oprit. Ah, dar gata! Pana la sfarsitul anului o citesc.

3. “The Phantom of the opers” de Caston Leroux

image

Fantome, opera si o poveste aclamata de multi. Ce as vrea mai mult? “Fantoma de la opera” sta frumusel in biblioteca, inca de prin 2011, de cand a aparut cu ziarul Adevarul. Multa lume mi-a recomandat-o, dar dupa o incercare esuata la a o citi, am pus-o cumva in asteptare. SI parca nu-i mai vine randul, desi m-am rugat o dimineata intreaga de mama sa mi-o ia, atunci cand aveam inca 12 ani.

4. “Die for me” de Amy Plum

image

Paris, drama, coperta frumoasa, tip frumusel – din ce-am auzit, “Die for me” pare a fi cartea perfecta pentru mine. Am vrut sa o citesc inca de cand a aparut, dar, desi o am, nu i-a venit randul. In timp, mi-a mai disparut entuziasmul si uite asa, cartea asta inca sta in Kindle. Sunt decisa sa o citesc cat de curand si sper sa imi placa. Mai ales ca multa lume spune ca este foarte buna. 🙂

5. “Perfect chemistry” de Simone Elkeles

image

“Perfect chesmitry” mi-a fost recomandata de multi prieteni si am gasit-o pe multe bloguri. Lumea spune ca e foarte buna si o am! Dar n-am citit-o pentru ca… nu stiu de ce. Sunt intr-o perioada in care caut mai mult decat povestea de dragoste intre baiatul rau si fata buna. Sunt sigura ca “Perfect chemistry” este mai mult de atat, dar deocamdata am pus-o pe pauza.

6. “My soul to take” de Rachel Vincent

image

Coperta este la fel de frumoasa ca si acum doi ani cand am descoperit-o. In momentul in care am vazut-o, am fost atrasa de carte si am vrut sa o citesc. Descrierea mi se pare geniala, si consider ca “My soul to take” este intr-adevar o carte diferita. Binenteles ca o am, dar nu ii vine randul. Recomandarea de pe coperta, de la Kirkus Reviews, ma face sa vreau sa o citesc acum.

7. “Uglies” de Scott Westerfield

image

Va duceti aminte isteria care a urmat dupa aparitia acestei carti? Toata lumea o citea. In afara de mine, binenteles. De ce as citi eu ceva care este pe val, ca sa am si eu cu cine o discuta? Nu, eu trebuie sa le citesc dupa ani intregi! Ah, si cand ma gandesc ca acum doua saptamani am gasit-o la librarie, dar nu am luat-o! Cat de aiurita sa fii, sa gasesti o carte cu o premiza si o poveste atat de diferite, si sa nu o iei? Dar lasa, ca ii vine ei randul acusi!

8. “The Night Cirucs” de Erin Morgenstern

image

Va vine sa credeti ca nu am citit-o inca? Nici mie! Vara asta am tot vrut sa mi-o iau in paperback – dupa ce am gasit-o, nu am luat-o, dupa cateva zile am vrut sa o iau, dar surpriza! Nu o mai aveam! – si niciodata nu am avut rabdarea sa astept comanda. Am zis sa astept, ca sigur va mai aparea la librarie. Vara a trecut si eu tot nu am cumparat-o,  d-apai sa o mai si citesc! Noroc ca o am in Kindle si acusi o voi citi. Nici nu stiu de ce nu am citit-o pana acum, dar, de ceva vreme tot vreau sa ma adancesc in lumea Circului Noptii.

9.”Confessions of an angry girl” de Louise Rozett

image

Ce coperta geniala! “Confessions of an angry girl” mi-a fost recomandata de multa vreme in timpul valului de aprecieri si de oameni care o citeau care a fost acum un an sau doi. Imi amintesc ca am si intervievat-o pe autoare. Insa cartea tot n-am citit-o. Ei, dar de ce as citi eu ceva care este atat de vanduta si de recomandata? Gata, pana la sfarsitul anului o citesc! Pe cuvant de blogger/violonista/cititoare.

10. “The Duff: Designated Ugly Fat Friend” de Kody Keplinger

image

Daca imi urmariti blogul de ceva vreme, stiti cat de mult imi plac povestile de  genul asta. “The Duff” a avut momentul ei de glorie, care inca nu a trecut. Nu a trecut, pentru ca trebuie sa o citesc si eu. Nici nu stiti cat de mult vreau sa o citesc si chiar nu inteleg de ce nu o fac! Descrierea mi se pare foarte promitatoare si am auzit numai cuvinte de lauda la adresa ei. ‘The Duff’, vin acusi!

Acestea sunt cele 10 carti pe care nu am apucat inca sa le citesc, desi, candva, au avut mare prioritate. Dupa cum bine puteti vedea, nu am un motiv pentru care nu le-am citit inca. Nici eu nu imi pot explica de ce nu ma apuc o data de ele. Cine stie cat povesti minunate si cate personaje de care ma voi indragosti se ascund printre paginile acestor carti!

Deci, dragilor, spuneti-mi. Voi aveti astfel de carti? Daca da, care sunt? 🙂

5 thoughts on “10 carti pe care intotdeauna am vrut sa le citesc…

  1. Și eu am liste întregi cu cărți pe care vreau de mult timp să le citesc, dar nu mai apuc, din păcate.
    Am citit seria The Selection și mi-a plăcut enorm, dar știi că mai vin alte două cărți în această serie? 🙂

    Like

  2. Si eu am foarte multe carti pe care as vrea sa le citesc si nu am apucat sa fac rost de ele/chiar daca le am in format digital nu ma bate gandul sa ma apuc de ele. La fel patesc si cu multe serii care sunt pe val iar eu le citesc de abia te miri cand. Ce e drept, sunt foarte multe aparitii noi si e greu sa tii pasul cu toate asa ca ne limitam la ce putem si ne rugam sa reusim sa le citim si pe celelalte pe viitor. 😀

    Si eu as vrea sa citesc The Lunar Chronicles si sper ca imi va placea seria. La fel pot spune si despre The Selection si The Night Circus. The Selection parca as dori sa o citesc in engleza, cu toate ca e aparuta si in romana…nu stiu de ce. 🙂

    Vreau sa citesc seria Divergent si cand voi reusi sa fac rost de vol 1 ma voi apuca de ea (am volumul 2 momentan).

    Alte cateva carti pe care as vrea sa le citesc (si care sper sa nu ma dezamageasca): Fangirl, Across the universe, These broken stars, Unraveling, Under the never sky, Unearthly, Throne of glass, Amy and Roger’s epic detour…etc 😀

    Like

  3. În afară de The Duff și Perfect chemistry, n-am citit nimic. Într-adevăr, sunt niște cărți pe care și eu vreau să le citesc, numai că se întâmplă ca de fiecare dată să citesc altceva. Neapărat The Duff! Acum apucă-te de ea! Îți va plăcea, sunt sigură! Cât despre Chimie perfectă, nu știu, am citit doar primul volum și a fost drăguț, dar nu cred că a fost o carte pentru mine. 😀 Spor la citit!

    Like

  4. Si eu am pe lista The Lunar Chronicles (si in biblioteca, astept doar sa iasa ultima carte ca sa ma apuc de serie :D), Die for me si My soul to take!
    Cateva dintre ele eu le-am citit, cum ar fi The DUFF, The Selection (am auzit foarte multe pareri cum ca protagonista e foarte enervanta, mi nu mi s-a parut chiar asa), The night circus, Uglies, Perfect chemistry (daca vrei sa citesti toate cartile din serie e bine sa lasi un timp intre ele deoarece sunt foarte asemanatoare…prima mi-a placut cel mai mult!)

    Hmm eu vreau sa citesc The knife of never letting go de foarte mult timp, dar si o carte de Ellen Hopkins (aud atat de multe lucruri despre ea mereu…in plus, nu am mai citit un roman in versuri niciodata) si o carte cu sirene!
    Sper sa reusesc anul acesta sa citesc cateva dintre ele, if not, there’s always next year 🙂

    Like

Leave a Reply

