#30DaysBookChallenge – Ziua 7: Personajul feminin preferat


Daca ieri a trebuit sa aleg care este personajul masculin preferat, astazi, Alexandra ne-a provocat sa ne alegem personajul feminin preferat. Mai usor decat ieri, dar la fel de interesant!
Cand am citit provocarea zilei de 7 Septembrie, un singur nume a iesit in evidenta in mintea mea: настя кашников sau Nastya Kashnikov, asa cum o stie toata lumea literara. Este vorba despre personajul principal din “The sea of Tranquility” de Katja Millay. Si uite cum am ajuns din nou la cartea asta, pentru a doua oara in cadrul acestei provocari.

image

Nastya poate fi un personaj ciudat pentru multi, dar eu am adorat-o. Mi-a placut din primul moment. In primul rand, pentru ca ma pot identifica in personalitatea ei. Unul dintre lucrurile pe care le avem in comun este pasiunea pentru un instrument muzical si pentru muzica clasica. In cazul ei, pasiunea pentru pian. Intr-al meu, pentru vioara. Am face o pereche buna. 🙂

image

Nastya mi s-a parut o tipa geniala. Tragedia prin care a trecut si-a lasat amprentele asupra ei si asta se poate vedea foarte clar din comportamentul ei si din felul de a “vorbi” . Ei, sau atunci cand o face. Ferocitatea si furia din ea ii ofera un aer de dramatism si mai accentuat.

Nastya mi-a lasat multe citate frumoase in carnetel si intotdeauna imi voi aminti cu drag de ea, pentru ca m-a invatat ca viata merge mai departe, chiar si fara muzica. 

Ah, cat vreau sa recitesc cartea asta! Acusi, acusi! Intre timp, Nastya ramane personajul meu feminin preferat! 🙂

image

Vreau sa aud care sunt personajele VOASTRE feminine preferate. Daca aveti blog, puteti posta acolo si imi puteti lasa link-ul intr-un comentariu. Daca nu aveti blog, puteti posta pe Facebook, folosind hashtag-uril #30DaysBookChallenge, #TalesOfABookaholic si #Bianca2b. 🙂

Leave a Reply

