#30DaysBookChallenge – Ziua 8: Cel mai surprinzator final


Astazi, Alexandra ne-a intrebat care a fost cel mai surprinzator final. La inceout, mi-a fost aproape imposibil pentru ca fiecare carte are un final surprinzator. Dar apoi mi-a picat ‘fisa’ si raspunsul a fodt evident.

“Allegiant” de Veronica Roth

image

Nu voi vorbi mult despre aceasta carte, pentru ca sunt obosita si sunt sigura ca ati auzit multe despre ea, inca de la lansare.

Desi stiam ce se va intampla si care va fi finalul, am fost socata cand l-am citit. Nu in fiecare serie moare cineva atat de important si, chiar daca spoiler-ul mi-a fost oferit cu mult inainte de a cit cartea, acel capitol a fost ca un pumn primit din nou si din nou. Nu ma asteptam la asta, dar mi-a placut. Cred ca seria nu ar mai fi fost la fel de reala fara acest final. Cred ca multi considera asa, dar sunt si cei care nu vor sa citeasca decat happy ending-uri, obisnuitele, usor cliseice si ireale happily ever after.

‘Allegiant’ este cartea cu cel mai surprinzator final, apoi vine “Before I go to sleep”. Nu am sa va vorbesc si despre aceasta carte, pentru ca e tarziu si sunt foarte obosita. Poate alta data.

Urmariti-ne provocarea #30DaysBookChallenge cu #TalesOfABookaholic si #Bianca2b.

Leave a Reply

