#30DaysBookChallenge – Ziua 10: Seria preferata


A trecu vacanta, iar ultimele 10 zile au fost si mai interesate din cauza acestei provocari. Maine, cand voi scrie un post de genul asta, voi fi licean. Hm… cand am ajuns aici?

Anyway. Alexandra ne-a provocat, astazi, sa spunem care este seria noastra preferata. Raspunsul meu a fost usor si probabil il stiti deja, pentru ca am spus asta in nenumarate randuri.

Seria mea preferata este, fara indoiala, seria “Shatter me” de Tahereh Mafi.

image

Am citit toate volumele, mai putin primul, in cam doua saptamani. M-am indragostit pe loc de povestea ce devine mai buna cu fiecare volum. M-am indragostit de Aaron si inca am un crush pe el. Juliette mi s-a parut personajul perfect in “Ignite me”, iar intorsaturile de situatie nu mi-au dat pace. Seria aceasta este perfecta pentru toti cei ce vor putin din orice. Actiune, dragoste, drama, putina filozofie despre viata, distopie, personaje geniale, un scris exceptional si intorsaturi de situatie cat cuprinde.

“Shatter me” este seria pe care o iubesc cel mai mult. Mi-a intrat la inima si nici o alta serie – nici macar “Gabriel’s inferno”, care e un concurent serios – nu o poate intrece. Nu ma voi plicisi niciodata de ea. As reciti-o si maine, dar vreau sa o cumpar in paperback mai intai. 🙂

Va provoc si pe voi sa ne spuneti care este seria voastra de suflet, folosind hashtag-urile #30DaysBookChallange, #TalesOfABookaholic si #Bianca2b.

Leave a Reply

