Recenzie: Vara 2014


Pentru astazi an pregatit o recenzie un pic mai diferita. Nu va ingrijorati, nu va voi rapi mult timp. Vreau doar sa va povestesc despre vara anului acesta, vara ce tocmai a trecut. Astazi e ultima zi de vacanta, iar maine incep clasa a 10-a, adica primul an de liceu. Emotii sunt, dar doar pentru ca nu stiu inca care e sistemul la acest liceu si cu cine voi fi in clasa.

Vara anului 2014 a inceput intr-un mod linistit. Dupa un an incarcat, obositor, abia asteptam sa am timp pentru mine. Mi-am lasat vioara in colt pentru o saptamana, pentru a ma detasa de piesele dinainte si de anul trecut. M-am odihnit si n-am facut absolut nimic, in afara sa citesc si sa ma duc la plaja.

Cam asta a fost vara mea. M-am odihnit, n-am facut decat ce-am vrut si am fost la plaja, dar nu prea mult. Nu am avut parte de foarte multe zile speciale, dar la oboseala care a fost anul trecut, asta si vroiam. Vroiam sa lenevesc si sa imi incarc bateriile. Nu mi-a trebuit nimic mai mult si am savurat din plin fiecare moment cand stateam si ma uitam pe pereti.

Chiar daca nu am facut mare lucru, nu m-am plictisit. Sunt extrem de multumita cu vara asta, pentru ca am invatat sa ma relaxez un pic si mi-am impus cateva lucruri. De asemenea, am inceput sa fac lucruri pe care vroiam si aveam nevoie sa le fac de mult.

In primul rand, am studiat mai mult. Nu am mai studiat la fel de mult si de eficient in nici o alta vara inainte. Nu am studiat in fiecare zi, dar am studiat eficient si am mai invatat cateva lucruri. De asemenea, am luat cateva decizii in legatura cu viitorul meu si incotro vreau sa o iau. Am inceput sa cant si sa dau atentie la detalii. M-am plictisit sa astept. Cred eu ca sunetul si cantatul mi s-au imbunatatit. 🙂

Sunt foarte fericita ca am inceput sa scriu. Povestea mi-a venit in minte din cauza unei experiente personale. Nu dau mai mult detalii, dar este prima data cand m-am tinut de o poveste. 3 pagini pe zi sunt sfante. Cateodata mai scriu si povestioara, dar n-am mai avut inspiratie pentru aceste povestioare de ceva timp.

Imi place sa cred ca am inceput sa scriu mai bine si pe blog. Nu am postat in fiecare zi, pentru ca mi-am dat seama ca degeaba scriu cand nu am chef sau timp. Nu merge cu repezeala. Asa ca am decis sa postez doar cand am inspiratie si timp. Nu mai tine cu repezeala.

Am citit si multe carti pe care de mult vroiam sa le citesc. La fel ca si cu blogul, am hotarat sa citesc mai putin si mai bine. Am citit, in medie, doua carti pe saptamana. Am decis, de asemenea, sa nu mai citesc ce nu imi place si sa scriu recenziile imediat cum termin cartile. Nu am sa fac topuri, pentru ca topurile sunt pentru sfarsit de an. Vreau doar sa stiti ca am citit bine, din toate punctele de vedere.

Sunt extraordinar de multumita de biblioteca pe care mi-am format-o, atat din titluri clasice, cat si din titluri contemporane. 60 de carti. Inca nu pot sa cred. Am ce face in autobuze anul asta!

Mi-a placut si faptul ca m-am tinut de orele de rusa. Incep sa inteleg, incet incet, iar profesoara mea spune ca am un accent bun si ca citesc bine. Mereu imi spune ca e multumita si ca evoluez bine.

Am facut multe, multe cumparaturi. Mi-au trecut multi bani prin maini si am invatat sa ii “exploatez” cum trebuie. Mi-am cumparat numai lucruri necesare, spre deosebire de anii trecuti, cand cheltuiam pe tot felul de prostioare.

De asemenea, ma bucur mult ca am inceput sa coc. Saptamana asta am mult de copt, pentru ca avem musafiri, vine si tata acasa si trebuie sa il conving ca eu coc singura! Astazi voi coace ceva ce include afine. Rezultatul vi-l arat pe blog si pe Facebook! 😉

De prieteni m-am tinut departe. Am petrecut mult timp singura, punandu-mi ordine in ganduri, in dorinte si in vise. Am avut nevoie sa fiu singura si sa ma odihnesc. Am vrut sa imi incarc bateriile si sa nu aud de nimeni si de nimic, macar pentru doua luni. Astfel, consider ca m-am mai maturizat, in multe privinte. Am luat hotarari si mi-am facut planuri, pe care prefer sa nu le spun. Eu le stiu si sunt decisa sa le fac sa se intample. Am invatat ca e mai bine sa tii planurile si visele pentru tine.

In concluzie, am avut o vara relaxanta. Frumoasa. Exact asa cum am vrut-o eu. Highlight-urile au fost doua: un weekend frumos cu ai mei, absolut spontan, si ziua mea, pe care mi-o voi aduce mereu aminte.

Cand ma gandesc ca maine incep scoala, nu sunt trista. Sunt pregatita pentru anul asta si am un sentimente ca va fi bine. Sunt foarte fericita ca am luat decizia de a incerca sa termin un liceu mai greu, dar mai bun, si ca nu m-am complacut cu ce se complace toata lumea.

Spre deosebire de anul trecut, sunt okay cu gandul ca gata, mi s-a dus timpul liber. Sunt sigura ca voi avea mult de munca, dar sunt nerabdatoare si fericita. Imi place munca, pentru ca imi aduce multe. In primul rand, satisfactie. Nu am sa fac nici liste cu ce vreau sa fac anul asta. Vreau doar sa devin mai buna in tot ce fac. Sper ca liceul sa imi aduca lucruri bune si sa am un an bun. Acelasi lucru vi-l doresc si voua. Sper, de asemenea, ca sunteti fericiti cu vara pe care ati avut-o si va rog sa nu fiti trist. Verile mai vin, dar pentru asta, trebuie sa trecem printr-un an. Haideti sa trecem prin acest an cu voiosie si cu zambetul pe buze. Va garantez eu ca va trece mai usor si mai placut.

Asa ca… asta e. La vrevedere, vara 2014! Iti multumesc pentru tot ce mi-ai adus. Iar tu, anule 2014-2015, sa fii bun! Ma bazez si pe tine, nu numai pe mine! 🙂 Gata cu odihna, la munca cu mine! V-am pupat si ne vedem in curand! Xx

Leave a Reply

