The Fictional Book Boyfriend Tag


V-am spus vreodata cat de mult imi plac aceste provocari (care, la inceput, sa numeu ‘lepse’) si tag-uri? Daca nu, va spun acum.

Intotdeauna ma bucur sa vad ca cineva s-a gandit la mine si la blogul meu si ca a considerat blogul meu indeajuns de bun pentru respectivul tag. Imi place sa imi folosesc mintea mai mult decat deobicei  si sa caut prin toate cartile mele, in cautarea raspunsurilor adecvate. Voi fi mereu onorata si bucuroasa cand voi primi o noua provocare.

De data asta, Cristina a fost cea care mi-a oferit un motiv de a zambi, cu un frumos tag. Iti multumesc mult!

maxresdefault

1. Prietenul cel mai romantic!

Hm… ar fi multe variante, dar trebuie sa raspund cu Gabriel, din ‘Gabriel’s Inferno’. Poate ca are el partile lui mai intunecate, dar el este cel mai romantic prieten din carti. 🙂

2. Prietenul cu o personalitate întunecată și schimbătoare, dar cu o inimă bună!

Cu siguranta Aaron Warner din seria “Shatter me”, care m-a cucerit cu inima lui buna, dar si cu personalitatea lui complicata. Ce sa zic… il ador!

3. Prietenul cu puteri supranaturale!

Hm…nu am mai citit fantasy de mult. Insa singurul prieten cu puteri paranormale care imi vine in cap – si cred ca exista un motiv intemeiat pentru asta – este Edward, din ‘Twilight’. Da, stiu, stiu, poate e un cliseu, dar nu pot uita anii in care l-am considerat prietenul perfect.

4. Prietenul pe care vrei să îl controlezi(cu sensul de a-l aduce aproape de tine, de a-l calma, de a-l vulnerabiliza)!

Hm… uite ca la asta nu m-am gandit niciodata!

Cred ca… Q, din seria “Monsters in the Dark” de Pepper Winters. Desi nu am citit al treilea volum inca, Q mi s-a parut perfect, cu toate schimbarile lui de atitudine. L-am adorat, ce sa mai!

5. Prietenul care se transformă într-un bun amic, deoarece diferențele dintre voi nu pot susține relația de iubire!

Peeta, din “The Hunger Games”. Niciodata nu l-am “vazut” ca pe un bun iubit, nu pentru mine.

6. Sufletul tău pereche!

Cu asta chiar ca m-ai inchis!

Chiar nu pot sa raspund la asta. Cei mai buni doi pretendenti sunt Aarow Warner si Gabriel Emerson. Personalitati puternice, cu care nu m-as putea plictisi.

7. Prietenul pentru care ai încălca interdicția părinților de a te întâlni cu el și v-ați căsători/ ați fugi în lume!

Augustus Waters. Cu toate ca nu vad de ce ai mei mi-ar pune interdictie sa ma vad cu el. De fapt, ai mei nu mi-ar pune interdicitie sa ma vad cu nimmeni.Ai mei “functioneaza” dupa vorba aia… ‘sa fie ea fericita’.

8. Prietenul perfect pentru o călătorie plină de adrenalină!

Cred ca… uhm… habar n-am. Dar totusi, cred ca Dean din “Hopeless”. Nu stiu de ce exact, dar numele lui mi-a venit in minte cand am citit cerinta aceasta.

9. Prietenul lângă care ai vrea să fii pe o insulă pustie!

Sunt multi pretendenti. Etienne din “Anna and the French kiss” ar fi o buna alegere, dar la fel ar fi si Adam din ‘If I stay’. Hm, pot sa-l aleg tot pe Gabriel? Sau pe Aaron? 😀

10. Prietenul cu adevărat bad-ass!

Josh din “Mare Tranquillitatis”.

Provoc pe toata lumea care nu a facut inca acest tag sa il faca si sa imi lase link-ul aici!

Well that was fun…! 🙂

Leave a Reply

