#30DaysBookchallange – Ziua 12: Sase carti din lista ta de citit


Acum ca am ajuns la zi, totul este in regula. Astazi, 12 Septembrie, prima zi oficiala de scoala, Alexandra ne-a dat tema sa alegem 6 carti din lista noastra de citit pe care sa le prezentam in cadrul provocarii ei. Simplu, avand in vedere ca v-am prezentat mai toata lista mea de citit, de multe ori.

Okay, so.

1. “Catch 22” de Joseph Heller

image

Am descoperit aceasta carte intamplator, intr-o sesiune ad hoc de cumparaturi de carti. Nu stiam nimic de ea, dar judecand dupa descriere si dupa recenziile de pe spate, trebuia sa o am. Este un roman de razboi si stiti cat de mult ma dau in vant dupa ele. Abia astept sa imi iau inima in dinti sa o citesc!

2. “Captive in the Dark” de C.J. Roberts

image

Ador cartile ca si “Captive in the Dark”, iar aceasta se afla pe lista mea de multa vreme. Imi place coperta si aerul de… intunecat. 😉

3. “Ten Tiny Breaths” de K.A. Tucker

image

Ah, coperta asta! O ador! La fel ca si “Captive in the Dark, “Ten Tiny Breaths” se gaseste de mult timp pe lista de citit pe care o am in agenda. Am auzit numai lucruri bune despre ea si nu pot ramane indiferenta! 🙂

4. :The Unbecoming of Mara Dyer” de Michelle Hodrin

image

Am ceva pentru copertile acestea mai intunecate si pentru cartile care au o masura mare de drama. Pur si simplu, nu pot sta departe. Le ador! Majoritatea cartilor mai dark au povesti profunde, impresionante si multe lucruri de care te poti indragosti. Abia astept sa am timp sa citesc aceasta carte, ca tare bine mai arata!

5. “Killing Saray” de J.A. Redmerski

image

J.A. Redmerski m-a cucerit cu “The Edge of Never” si nu pot rata ocazia de a o citi din nou. Binenteles, as mai avea alte optiuni, dar nici una nu suna la fel de bine ca si “Killing Sarai”. Doar v-am spus ca am ceva pentru cartile cu coperti, titluri si descrieri mai dark.

6. “Love Letters to the Dead” de Ava Dellaira

image

Asta da carte care suna bine! Am vazut-o recomandata de multa lume si sunt extraordinar de bine! Imi place si coperta, dar descrierea ma innebuneste. Vreau sa o citesc neaparat pana la sfarsitul anului. Dar in stilul asta, nu prea vad sa mai apuc sa citesc foarte mult… 🙂

Ei bine, acestea sunt cele 6 carti din lista mea de citit pe care le-am ales sa faca parte din provocarea aceasta.

Spuneti-ne care sunt cele 6 carti din lista de citit pe care vreti neaparat sa le cititi cu ajutorul hashtag-urilor #30DaysBookchallenge, #TalesOfABookaholic si #Bianca2b.

Leave a Reply

