#30DaysBookchallenge – Ziua 11: Cartea preferata din seria preferata


Se vede ca ieri a fost o zi incarcata pentru toata lumea, astfel incat nimeni nu a postat tema de ieri. Alexandra s-a revansat astazi si a postat si tema de ieri, iar aceasta este cartea preferata din seria preferata.

Raspunsul a venit usor, cel putin pentru mine. “Ignite me” este cartea preferata din seria preferata. Inainte de a va da ochii peste cap, tin sa va spun ca nu, nu acesta este raspunsul meu. Am vorbit deja de prea multe ori despre seria asta si nu vreau sa va plictisesc. Urmatoarea serie preferata este seria scrisa de Sylvain Reynard, “Gabriel’s inferno”.

Am citit prima carte cu mai putin de o luna in urma si inca am un hangover. Acum citesc volumul al doilea si imi place la fel de mult ca si primul volum. Mi-e tare greu sa aleg care volum imi place mai mult, dar cred ca va trebui sa spun “Gabriel’s inferno”, adica chiar primul volum.

image

Aceasta carte imi va ramane mereu in minte. M-am indragostit de ea de la prima pagina. In primul rand, mi-a placut extrem de mult stilul de a scrie a lui Sylvain – care, pentru cei care nu stiu, este barbat -. Foarte liric, extraordinar de romantic, uneori usor siropos. Dar mi-a adus aminte de clasici, ceea ce e un lucru bun.

Insa ce mi-a furat inima cu adevarat a fost personajul lui Gabriel. Nu va puteti imagina cat de tare l-am adorat, inca de la inceput. Cu toate schimbarile lui de dispozitie cu tot, Gabriel ramane personajul meu favorit, dupa Aaron din ‘Shatter me’. Este un personaj foarte puternic, extrem de romantic si grijuliu si foarte interesant. Briliant.

Desi personajul principal feminin, Julia, nu este exact tipul de personaj de care sa imi placa, asta e farmecul cartii. Relatia dintre o tipa inocenta si un barbat mai mare decat ea, cu multe aspecte intunecate, care nu poate fi numit tocmai incent m-a dat gata. Mi-a placut povestea lor, care se aseamana cu povestea lui Dante si a lui Beatrice. Este foarte romantica si iti aminteste ca dragostea exista. Si, dupa cum bine stiti, eu sunt innebunita dupa personajele masculine puternice si dupa povestile de dragoste dintre doua personaje cu o anumita diferenta de varsta intre ele.

“Gabriel’s inferno” a fost cartea perfecta pentru mine si o voi recomanda mereu. Este cartea preferata din seria mea preferata si una dintre cartile mele preferata. 🙂

Urmariti-ne provocarea cu ajutorul hashtag-urilor #30DaysBookchallenge , #TalesOfABookaholic si #Bianca2b.

Leave a Reply

