Castigatorul concursului “Hello autumn”!


Desi trebuia sa  anunt castigatorul acestui concurs acum cateva zile, dar cu liceul si toate schimbarile prin care am trecut in ultimele doua zile, am uitat complet. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca pe telefonul meu este programat pe 15 sa anunt. Ei, ce sa mai zic, sunt aiurita rau de tot!

Okay, pentru ca stiu ca sunteti nerabdatori sa vedeti daca ati castigat, nu mai stau la palavre.

“Fangirl” si “Eleanor & Park” de Rainbow Rowell merg laaaa….

Oana!

(“Amintirea cea mai frumoasa din timpul scolii mi-a lasat-o profa de romana, are si diriginta. Eram intr-a sasea parca si urma sa avem doua ore de romana cu ea si dirigentie. Cand a intrat in clasa, ne-a spus ca nu facem orele ei astazi, ca este ziua ei. Am stat numai o ora la dirigentie, unde ne-a servit cu bomboane, apoi ne-a lasat sa plecam cu doua ore mai devreme. Ne-am distrat tare mult atunci!”)

Felicitari!

Astept adresa ta completa (nume+prenume , adresa completa + cod postal) la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in maxim 3 zile. Daca nu primesc datele in 3 zile, va trebui sa anunt un nou castigator.

One thought on “Castigatorul concursului “Hello autumn”!

Leave a Reply

