The “Asking Books” Tag


Zilele astea sunt pline de provocari, iar acum cateva zile am primit inca una de la Alexandra. Acest tag a fost creat de catre blogul Healthy Reading si are rostul de a ne cunoaste mai bine. Iar pentru ca una dintre reguli este sa dau provocarea mai departe, am sa o fac. Nominalizez pe Claudiu, Rox , Alex si Theodora sa faca provocarea. 🙂

Okay, incepem.

tag

Reguli:

1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă.AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!
4. Nu răspundeți pompos/protocolar/încurcat.

1. Cartea/poveștile preferate din copilărie?

“Micul print” de Antoine de Saint-Exupery.
2. Ce citești acum?

“Gabriel’s rapture” de Sylvain Reynard.

3. Ce carte vrei să cumperi, dar aștepți o reducere masivă?

“Look who’s back” de Timur Vermes. E 20 de euro, ce naiba!

4. Obiceiuri rele în ceea ce privește cărțile?

Cumpar prea mult, fara sa-mi respect lista. Iau si carti pe care nu le am pe lista si uite asa lista mea nu va fi completa niciodata.

5. Ce carte aștepți să citești cu nerăbdare?

Hm… astept sa citesc cu nerabdare fiecare carte din lista mea de citit. Nu pot alege numai una.

6. Ai un  e-reader?

Da, un Kindle.

7. Preferi să citeși o singură carte sau mai multe în același timp?

Prefer sa citesc o singura carte. Daca citesc mai multe in acelasi timp mi se amesteca in cap si isi pierd din farmecul atmoferei.

8. Ți s-au modificat obiceiurile în ceea ce privește cititul de când ai un blog?

Da. Stiu la ce sa fiu atenta cand citesc si cum sa scriu o recenzie. Zic eu, cel putin. Si stiu ce carti sa aleg in asa fel incat sa imi placa.

9. Ultima carte pe care ai citit-o și ți-a plăcut mult.

“Between shades of Gray”. Geniala.

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.

Hmm… “Gabriel’s inferno” sau “Ignite me”. Poate si “Eleanor & Park”. Am citi atat de multe carti bune incat nu pot spune.

11. Unde îți place să stai atunci când citești?

In pat sau in hamac.

12. Cel mai incomfortabil loc unde ai citit?

In autobuzul spre IKEA. Sunt tare incomode scaunele!

13. Poți să citești în autobuz?

Da. Bine, de multe ori ma mai si uit pe geam si visez cu ochii deschisi, dar in general citesc.

14. Unde, în natură, ți-ar plăcea să citești/citești?

Citesc in parc si pe plaja. Mi-ar placea sa citesc la munte, intr-o cabana.

15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?

Nu imprumut carti.

16. Ai împrumutat cărți vreodată?

Da, de la biblioteca clasei.

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?

Nu.

18. Chiar dacă este o carte veche?

Nu conteaza daca este veche sau noua.  O carte trebuie respectata, oricum ar fi.


19. În ce limbă preferi să citești?

Nu ma intereseaza limba, vreau doar sa citesc. In majoritatea timpului citesc in engleza, pentru ca sunt mai accesibile cartile in aceasta limba.

20. Ce te face să iubești o carte?

Multe. Personajele, povestea, atmosfera, mesajul, emotiile pe care mi le induce. De multe ori, si faptul ca ma regasesc in ea.

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?

Well, daca o recomand, e clar ca mi-a placut, nu? /:)

22. Genul favorit?

Imi place orice carte care e buna. Nu prea tin cont de genuri. Citesc cam orice. Dar prefer distopiile si cartile cu o combinatie de YA si ceva mi matur.

23. Genul pe care îl citești foarte rar este?

Carti politiste citesc rar.

24. Ce ai alege între a lectura cărți propuse profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?

Depinde. Care dintre ei e mai frumusel? :)) Probabil ca voi alege cartea propusa de ala de istorie. Asta, binenteles, daca e frumusel. 😀

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?

Da, foarte multe.

26. Coperta preferată a unei cărți momentan.

Nu am o coperta preferata.

27. Cartea/seria preferată momentan?

“Gabriel’s inferno”, “Mare Tranquillitatis”, toata seria “Shatter me”.

28. Gustarea preferată atunci când citești este?

Imi place popcornul, dar incerc sa ma abtin din mancat cand citesc.

29. Numește un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?

Nu mi s-a intamplat pana acum.

30. Cât de des ești de acord cu anumite critici aduse unei cărți?

Depinde. Nu pot spune cat de des. Daca respectiva carte nu mi-a placut nici mie, atunci sunt de acord. Nu pot sa spun cat de des, pentru ca nu stiu cand mi se va intampla sa nu imi placa o carte.

31. Cum te simți atunci când scrii recenzii negative?

Foarte bine. Am o doza mare de rautate in mine uneori… 😀

Nu, glumesc. Da, ma simt si bine, dar si un pic aiurea. Ma simt bine pentru ca imi spun parerea personala, dar ma si gandesc la cat de mult a muncit autorul. Desigur, nu este o scuza, iar daca nu mi-a placut, inseamna ca nu a muncit destul, nu?

32. Dacă ai putea să citești într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?

Greaca veche. O stiudiez la scoala si nu e tocmai de mult pierduta, de vreme ce multa lume o vorbeste, dar pentru mine e ca si chineza.
33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emoții. 

“The sea of tranquility” de Katja Millay. Inca imi aduc aminte cum mi-au dat lacrimile pe la final, cand Nastya spune ceva de genul “pianul mi-l voi jeli intotdeauna”.

34. Cartea din cauza căreia ești nervoasă și te temi să o începi.

Nervoasa in sensul ca am emotii, nu nervoasa in sensul ca imi vine sa dau cu ea de pereti, nu? Probabil ca “Christine” de Stephen King sau poate “Black opera”.

35. Poetul favorit.

Nu prea citesc poezii.

36.Câte cărți îți fac cu ochiul momentan?

Mai bine de 50.

37. Cât de des returnezi cărțile bibliotecii fără să le citești?

Nu imprumut de la biblioteca, pentru simplul fapt ca ma atasez de carti prea tare pentru a le da inapoi.

38. Personajul preferat dintr-o carte.

Gabriel Emerson, Nastya Kashnikov, Aaron Warner si multi, multi altii.

39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.

Zau ca nu-mi vine nimeni in minte acum.

40.Ce cărți ai vrea să citești în vacanță?

Cam tarziu pentru vacanta.

41. Cât de mult ai rezistat fără să citești?

Nu mai mult de 5 zile.

42. Numește o carte pe care nu ai putut să o termini!

“Code name verity” de Elizabth Wein. Nu e vorba ca nu mi-a placut, dar nu am citit cu atentie si ajunsesem intr-un punct in care nu mai intelegeam nimic. O reiau in vacanta de iarna.

43. De ce anume ești distras cu ușurință atunci când citești?

De mintea mea si de tot ce se gaseste acolo.

44. Ecreanizarea favorită a unei cărți.

Chiar daca nu am citit inca cartea, as spune “Pianistul”. Filmul a fost briliant si astept sa imi vina cartea.

45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei cărți.

“Mortal instruments”.

46. Cei mai mulți bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.

70 de euro in doua zile.

47.Cât de des sari peste paragrafe doar ca să citești mai repede?

Niciodata. Asta e cel mai stupid lucru pe care cineva l-ar putea face citind. Daca vrei sa citesti repede doar ca sa spui ca ai citit un anumit numr mare de carti, degeaba de lauzi, ca nu se cheama ca le-ai citit.

48.Care este motivul pentru care ai renunța la o carte, deși ești la jumătate?

Daca nu gasesc nimic care sa imi placa, o voi lasa.

49. Îți place să păstrezi cărțile în ordine?

Normal. Cui nu-i place?

50. Preferi să păstrezi cărțile sau să le dai altcuiva după ce le citești?

Normal ca se la pastrez. Eu am dat bani pe ele, sunt ale mele, eu sunt atasata de ele.
51. Sunt cărți pe care le-ai evitat până acum?

Cartile horror.

52. Numește o carte ce te-a făcut furios!

“Now or Never” de A.J. Bennett. Si nu m-a facut furioasa intr-un sens bun!

53. A carte ce nu credeai că îți va plăcea, dar ți-a plăcut!

“Nocturne” de Andrea Randall. La inceput, nu eram sigura daca e exact genul meu de carte.

54. O carte ce credeai că îți va plăcea, dar nu ți-a plăcut!

Sunt multe, dar cred ca cea mai mare dezamagire a fost “Ugly love” de Colleen Hoover.

 

3 thoughts on “The “Asking Books” Tag

Leave a Reply

