#30DaysBookchallenge – Ziua 13: Un personaj cu care te identifici cel mai mult


Va rog sa va dati seama de cat de uituca sunt din simplul fapt ca am uitat ieri sa verific blogul Alexandrei pentru noua tema din cadrul provocarii #30DaysBookchallenge. Cel putin, am o scuze: am copt mult. Fursecuri si briose. Delicioase, ca deobicei. Saptamana asta urmeaza alt fel de briose si poate si niste cupcakes.

Recuperez tema de ieri si o fac azi, pentru ca are o tema foarte interesanta, asa cum banuiesc ca ati inteles dupa ce ati citit titlul.

Daca m-ati fi intrebat ieri asta – si ironia sortii, chiar ieri ati intrebat, dar nu v-am auzit decat azi – nu as fi stiut ce sa raspund. Dar astazi sunt sigura de raspuns si mi-e la fel de usor ca si raspunsul la o intrebare despre muzica.

Personajul cu care ma identific cel mai bine este Nastya Kashnikov, protagonista cartii “Mare Traqnuillitatis” de Katja Millay.

image

Ieri, dupa ce am terminat “Gabriel’s rapture”, am ramas cu un bookhangover grav. Nu-mi venea sa citesc nimic nou, asa ca m-am gandit ca ar fi momentul potrivit sa recitesc o carte pe care am vrut sa o recitesc inca de cand am terminat-o, acum mai bine de un an: ‘Mare Traqnuillitatis’.

N-am apucat sa citesc mult pana m-a luat somnul, dar din ce-am citit, am fost uimita sa aflu cat de mult ma aseman cu Nastya.

In primul rand, pasiunea pentru muzica si in special pentru muzica clasica este cel mai important lucru pe care il avem in comun. As spune si ca faptul ca ambele am fost numite minuni ale instrumentului pe care il cantam, dar nu vreau sa ma laud. 😀

Lucrul asta mi-a fost clar de la prima lectura.

Apoi, pasiunea pentru facut prajituri, pe care eu mi-am descoperit-o recent. Am ce invata de la Nastya si sunt sigura ca voi imprumuta cateva dintre prajiturile si retetele ei.

Un alt lucru pe care il avem in comun este obsesia de a scrie 3 pagini pe zi. E drept ca ieri nu am scris si nici azi nu vad sa am ocazia, dar am fost extrem de ocupata si la fel e si mintea mea: ocupata, galagioasa, imprastiata, de nesuportat.

Nu mai vorbim de manaia care ne cuprinde pe amandoua in fiecare zi, pe ea mai mult decat mine.

Pana si la aspect ne asemenam un pic: ochi negri, par negru, al ei lung, al meu scurt. Pasiunea pentru tocurile cui si ea. Numai ca eu deocamdata ma uit la ei, nu ii si port.

La naiba, pana si la felul de a vorbi de asemanam!

Yup, cu Nastya ma asemenam cel mai mult si in ea ma identific cel mai mult. 🙂

Spuneti-ne care este personajul cu care va identificati cel mai mult cu ajutorul hashtag-urilor #30DaysBookchallenge, #Bianca2b si #TalesOfABookaholic.

2 thoughts on “#30DaysBookchallenge – Ziua 13: Un personaj cu care te identifici cel mai mult

  1. Tocmai am terminat Mare Tranquillitatis! Nu-mi vine sa cred ca o recitim in acelasi timp! E a treia oara cand o citesc si o iubesc pe Nastya din ce in ce mai mult! ❤

    Like

Leave a Reply

