#30DaysBookchallenge – Ziua 14: Cea mai trista moarte a unui personaj


Am ajuns la zi cu provocarea #30DaysBookchallenge!

Pe 14 Septembrie, Alexandra ne provoaca sa spunem care moarte a unui personaj a fost cea mai dureroasa. O tema usor spoiler-ish, dar cred ca deja toti stim cine si cum moare, iar moartea care m-a afectat pe mine cel mai mult este foarte cunoscuta. Cred ca jumatate din planeta asta ar da acelasi raspuns. 🙂

Ati ghicit? Este vorba despre unul dintre personajele mele preferate masculine dintr-una dintre cartile mele preferate. Nici acum n-ati ghicit? Haideti mai! Augustus Waters, al lui moarte este in discutie.

image

Nu va puteti imagina cat de nedrept mi s-a parut ca John a ales sa il “omoare” pe baiatul asta perfect. Adica, sa fim seriosi! Creezi un personaj aproape perfect si apoi il omori? Cum vine asta?Nu e corect! Dar apoi mi-am dat seama ca povestea nu ar fi fost la fel daca Augustus ar fi fost in viata si Hazel si Gus ar fi avut parte de un final fericit. Insa Augustus a fost un personaj atat de real pentru mine, incat “Augustus Waters a murit la 8 zile dupa prefunerariile lui” a fost una dintre cele mai dureroase propozitii pe care le-am citit. Poate ca citind cartea nu am plans, dar la film… de la scena cu primul lor sarut pana la sfarsit am plans in continuu. Eram deformata dupa ce am iesit din sala de cinema si la fel erau toate fetele si toti cei care au asistat la moartea lui Augustus pe ecran.

Nu stim exact ce il face atat de special si de iubit pe Augustus – in afara faptului ca e amuzant, destept, aratos, frumos, charmant, arogant intr-un mod bun – dar toti cititorii lui John Green il iubesc si ii duc dorul.

#30DaysBookchallenge este hashtag-urile pe care il puteti accesa pe Facebook pentru a vedea raspunsurile tuturor participantilor in provocarea aceasta. De asemenea, #TalesOfABookaholic si poate si #Bianca2b. 🙂

Leave a Reply

