#30DAysBookchallenge – Ziua 15: Cartea clasica preferata


Imi cer mii de scuze ca nu am putut posta ieri aceasta tema, dar am parte de niste zile de foc, in special ieri. Ieri a fost una dintre zilele in care nu am avut timp sa respir. Din fericire, ma mai eliberez dupa concertul de lunea viitoare. SI pentru ca imi place aceasta provocare prea mult, nu pot rata nici o zi.

Tema de ieri a fost cartea clasica preferata. Binenteles, pentru ca sunt la scoala si sunt foarte ocupata, atentia mea nu se focuseaza foarte mult pe ele, pentru ca mi se pare ca trebuie sa ai atentia indreptata numai inspre carti si trebuie sa ai mintea limpede. Altfel, degeaba le citesti, ca oricum nu intelegi.

Chiar si asa am citit cateva carti clasice la viata mea si pot sa spun ca marea parte din copilarie mi-am petrecut-o cu o carte in mana, in majoritatea timpului clasica. Mi-a fost foarte greu sa decid care carte clasica mi-a placut cel mai mult, dar intr-un final am “decis”.

Cartea clasica favorita este… “La rascruce de vanturi”! 🙂

image

Cartea scrisa de Emily Bronte m-a impresionat tare mult. Am citit-o acum trei ani si mai mai, ce mult mi-a placut! Deobicei, cartile clasice le citesc in cam o saptamana, pentru ca nu vreau sa ma grabesc. Imi place sa ma concentrez si sa inteleg fiecare pagina cum trebuie. Insa “La rascruce de vanturi” am citit-o in mai putin de doua zile. Am stat lipita de ea. Nu ma mai interesa nimic altceva. Banuiesc ca toti stiti cat de frumoasa este povestea de dragoste si cat de mult vorbeste aceasta carte despre viata. Recomand “La rascruce de vanturi” tuturor iubitorilor de povesti de dragoste eterne si iubitorilor de carti clasice. 🙂

Urmariti-ne provocarea cu #30DaysBookchallenge, #TalesOfABookaholic si #Bianca2b.

One thought on “#30DAysBookchallenge – Ziua 15: Cartea clasica preferata

Leave a Reply

