Currently reading… (55)


Ehe, kids, cam rarut cu postatul zilele astea. Mai ales cu postatul rubricii asteia, pe care o ador atat de mult.

Pentru ca am intrat pe “programul de iarna”, asa cum imi place mie – va voi povesti mai tarziu tot despre el- nu imi mai permit sa citesc la fel de mult. Mai ales acum, ca sunt la liceu si e tare greu, iar daca vreau sa trec la final trebuie sa tin pasul cu ei. In special saptamana asta a fost grea, cu multe repetitii si programari si multe lucruri de rezolvat, si nu am putut sa citesc. Insa am ceva carti sa va arat, pentru ca nu am mai postat ‘Currently reading…’ de cand citeam “Eleanor & Park”.

Prima carte pe care am citit-o dupa ce am terminat cartea mai sus mentionata a fost “Misery” de Stephen King.

image

Desi nu ma asteptam, am  adorat-o. V-am oferit si o recenzie, pe care o puteti gasi cu un simplu search. “Misery” a fost incredibil de buna si mi-a placut mult. Este captivanta, te obsedeaza si nu iti da pace. Povestea lui Paul are de toate si e un fel de “Fangirl” al anilor ’80. Binenteles, de 10 ori mai obsesiva si mai ingrozitoare. O recomand, cu siguranta!

Ca sa scap de Annie si de fiorii pe care mi i-a dat, am citit “Just one year” de Gayle Forman.

image

“Just one year” este continuarea cartii “Just one day”. Am asteptat sa o citesc inca de cand am terminat primul volum al seriei, si am facut-o acum doua saptamani, in sfarsit. Dar am fost dezamagita, pentru ca nu m-a captivat nici macar 10% cat m-a captivat “Just one day”. Mi s-a parut o harababura totala si vroiam sa o termin o data. Insa, daca ati citit primul volum, cred ca ar trebui sa o cititi. Imi puteti citi recenzia pentru mai multe detalii.

Apoi, m-am hotarat sa citesc o carte pe care toata lumea o citeste zilele astea si care este laudata de milioane de oameni din toata lumea, printre care si John Green.

image

“We were liars” a reprezentat, la fel ca si “Just one year”, o mica dezamagire. Am citit-o in mai putin de o zi, dar nu pentru ca m-ar fi captivat prea mult, ci pentru ca se citeste usor si vroiam sa o termin cat mai repede. Nu m-a impresionat, dar mi-a placut. Nu m-am putut conecta cu personajele si nici nu am fost cine stie ce emotionata de ce s-a intamplat, insa sfarsitul a fost un soc, pentru ca nu te astepti la asa ceva. O recomand totusi, pentru ca este una dintre cartile pe care jumatate din populatie o iubeste, iar cealailalte jumatati ii este indiferenta.

Recenzia se poate gasi pe blog.

Pentru ca incepea scoala si vroiam sa imi fac viata mai placuta, m-am hotarat sa citesc o continuare a unei carti pe care am adorat-o. Este vorba despre “Gabriel’s rapture”, continuarea perfectei carti “Gabriel’s inferno”, de Sylvain Reynard.

image

“Gabriel’s rapture” m-a ametit. Atat de buna si perfecta a fost. Am iubit-o si inca am un bookhangover, chiar daca am terminat-o cu mai bine de o saptamana in urma. Mi-a placut tot. A fost plina de momente surprinzatoare, neasteptate, care m-au lasat cu inima franta. Gabriel a fost si mai perfect decat deobicei, iar Julia mi-a placut mult. Da, da, recomand! Insa, atentie! Nu e o carte pe care o pot intelege si “digera” toti.

In timp ce citeam “Gabriel’s rapture”, am facut o pauza de cateva ore pentru a citi o carte pe care mi-am facut-o cadou de ziua mea de nume. “Between shades of Gray”.

image

My my… nici nu am cuvinte! A fost emotionanta, superba, marcanta, impresionanta, perfecta! A fost mai mult decat ma asteptam. Povestea mi-a dat fiori si inca ma urmareste. Am fost si sunt obsedata cu aceasta carte perfecta si cu siguranta o voi mai citi. Nici nu are rost sa va mai spun ca o recomand. Consider ca toata lumea ar trebui sa o citesc. Asta da must-read!!

Recenzia se gaseste, de asemenea, pe blog!

Sambata trecuta am terminat “Gabriel’s rapture” si, asa cum am mai spus, am un “massive bookghangover”. Nu pot sa citesc nimic si sa imi placa cum trebuie. Am incercat totusi, dar nu prea mi-a mers. Am incercat si sa schimb genul. Asa, am ales “The circle” de Dave Eggers.

image

Nu am putut trece de 100 de pagini. Cel putin, nu acum. Este o carte pe care nu am gasit-o foarte captivanta. M-a plictisit, iar perioada aceasta nu ma lasa sa imi “pierd” timpul cu carti plictisitoare. Asa ca am ales sa o las pentru o vreme mai favorabila.

Weekend-ul acesta am citit o carte pe care de mult vroiam sa o citesc. “Rosu ca sangele”.

image

Mi-a placut mult, mult. In special personajul principal. O recomand, cu siguranta. Insa mai multe va voi spune in recenzie.

Acum, am ales sa citesc primul volum din “The Hunger Games” de Suzanne Collins. Sau, mai degraba, sa o recitesc.

image

So excited!!

Deci, dragilor, voi ce mai cititi, ce-ati mai citit, ce veti mai cititi?

2 thoughts on “Currently reading… (55)

  1. N-am citit aproape nimi c de doua saptamani. Am inceput Eleganta ariciului, dar n-am reusit sa trec inca de 75 de pagini. E interesanta, dar am mult de lucru. Ii voi face o recenzie cand o termin.

    Like

Leave a Reply

