In my mail! (18)


Asa cum va spuneam in ultimul book haul, luna aceasta am mai primit trei carti si am mai facut cateva achizitii pe care vreau sa mi le arat, chiar daca nu tin, neaparat, de carti. Acest book haul nu va fi la fel de mare ca si ultimele, dar este la fel de important, pentru ca am sa va arat numai carti si lucruri pe care le vroiam! Cred ca acesta va fi ultimul book haul al anului 2014, pentru ca s-au dus si cumparaturile. In primul rand, nu mai am loc sa pun cartile. Biblioteca sta sa cada si, pana nu imi iau niste rafturi, ceva, nu imi mai cumpar carti. Apoi, mi-am promis mie sa nu mai cumpar carti pana nu le citesc pe cele pe care le am deja. Cam greu, dar cred ca vointa va ajuta mult.

Okay, sa incepem.

Acestea sunt ultimele trei carti pe care mi le-am cumparat si din cauza carora sunt extraordinar de entuziasmata! 🙂

image

image
image

Sunt atat de entuziasmata sa citesc si “The pianist”, dar si “Gabriel’s redemption”. “Between Shades of Gray” am citit-o deja si e una dintre preferatele mele. Aaah!! ❤

Dar highlight-ul saptamanii acesteia a fost cadoul pe care l-am primit de la unchi-miu, tocmai din Romania. Adica, asta:

image

Guys, nu va puteti imagina cat de mult iubesc masina asta! Este atat de perfecta! Nu va puteti imagina ( sau va puteti imagina, daca aveti una ) cat de bine se simt tastele, cat de frumos este sunetul lor si cat de entuziasmata sa imi scriu gandurile pe ea! Intotdeauna am vrut una si nu ma mai satur sa ma uit la ea si sa ii ating tastele. Cand voi avea ceva timp liber ma voi apuca de treaba. Pana atunci, nu ma satur sa o admir. ❤

Trecand peste momentul acesta de entuziasm – care parca refuza sa plece, si bine face – pentru perfecta mea masina de scris – sun ca o mama mandra -, zilele trecute am fost la cumparaturi de rechizite, ca de, a inceput anul si imi mai trebuiau niste caiete si alte fleacuri. BInenteles, cum este o traditie, nu m-am putut abtine. Nu am cumparat numai rechizite si am plecat din Jumbo cu vreo doua sacose mari, pline cu chestii minunate. Printre care, aceste doua frumuseti:

image

image

Prima este o cana in forma de cupcake, perfecta pentru mine, si din care nu ma mai satur sa beau ceai. Al doilea este un fel de jurnal de calatorie, a carui pagini sunt atat de superbe! Abia astept sa incep sa il folosesc. Pana atunci sta frumos pe semineu, ca nu ma mai satur sa il miros si sa ma uit la paginile superbe. 🙂

Cam astea sunt noile lucruri pe care le detin. Sunt mandra de toate si fericita ca am reusit sa le am. Septembrie a fost o luna buna si sa speram ca va fi si mai buna. 🙂

Deci, spuneti-mi, dragilor. Ce v-ati mai cumparat, ce ati mai primit, ce mai asteptati? Vreau sa aud tot!

9 thoughts on “In my mail! (18)

      1. Super,eu am vazut filmul,stiam ca este facut dupa o carte dar tot n-am cumparat-o….un pret bun mi se pare.Deja astept recenzia.Eu una ador genul asta de carti.Ai citit carti de Sven Hassel?

        Like

      2. Da, am citit vreo 3. Mi-a trecut si colectia lui intreaga printre maini, dar nu am avut timp sa o citesc. Vreau sa mi-o iau, pentru ca ador cartile despre razboi si in special pe cele ale lui Sven Hassel.

        Like

      3. Le-am citit pe toate 14,omul e genial si faptul ca totul a fost adevarat pare si mai genial,e genul de serie care o ador,prima carte citita scrisa de el a fost Imperiul Iadului si eram si in 11 a,in perioada care invatam despre al Doilea Razboi Mondial.E printre preferatii mei.Plus ca istoria este una din materile preferate desi la facultate nu mai fac.

        Like

  1. Să ai lectură plăcută în ceea ce privește noile tale cărți! ^_^
    Cana este pur și simplu adorabilă, cred că cea mai adorabilă din toate cănile pe care le-am văzut. :)) Și agenda e foarte frumoasă, am și eu unul în stilul vintage și îmi place extrem de mult.

    Mult succes în a nu cumpăra cărți!

    Like

Leave a Reply

