Programul de iarna


Nu, n-am sa va spun nici care este programul de iarna de la televizor, nici cand se schimba ora si nici cand vine iarna. Am sa va vorbesc despre mine ca de, sunt eu, Bianca. Nu se poate sa nu vorbesc despre mine. Me, me, me!

O data cu venirea toamnei, au aparut si cateva schimbari in viata mea. Schimbari cauzate de… liceu, binenteles.Desi stiam ca va fi greu, nu ma asteptam sa mi se modifice chiar atat de mult programul. Stiu ca nu m-ati mai vazut de aproximativ trei zile, dar nu e vina mea, nu in totalitate.

Liceul imi place. Da, da, e interesant. Cel putin, nu e la fel de plictisitor ca si gimnaziul. Insa am cativa profesori pe care nu prea ii plac (in special pe profa de mate, care imi aminteste de Paulina din ‘Gabriel’s Inferno’ si care ma intoxica cu parfumul ei de prost gust si ma agita cu tocurile ei inalte si cu vocea pitigaiata) si care ma streseaza un pic. Discutia despre examenele de final m-a plictisit complet. Ideea e ca trebuie sa inveti si sa tii pasul. Si asta incerc sa fac, pe cat posibil.

Ca sa imi justific absenta, vreau sa va povestesc cate ceva despre programul meu si despre cele doua – sau trei? – saptamani care au trecut de cand am inceput liceul.

Prima saptamana a fost grea. Acomodare, colegi noi, profesori noi, ore multe, cerinte, schimbari multe. Repetitii si pregatiri de concert si mai multe. Studiu mult. Saptamana trecuta, va spun sincer ca n-am facut nimic altceva decat sa studiez, sa ma duc la repetitii si sa invat. Nu prea am avut timp de blogging sau de citit. Din fericire, prima saptamana – cea mai grea, daca ma intrebati pe mine – a trecut, iar lucrurile incep sa se aseze. Sau de-abia acum se agita, cel putin dintr-o privinta, dar nu ma plang.

Luni am avut concert si a mers bine, dar inainte a fost nevoie de multe repetitii si pregatiri. Colaborarea cu pianista cu care am cantat continua si deja discutam si studiem alte piese. Saptamana viitoare incepem noile repetitii si vedem ce ne mai rezerva viitorul.

Saptamana asta a fost mai usoara, dar am parte de un puzzle interesant, pe care sper sa il dezleg cat mai repede si sa imi dau seama ce-i cu el. Cu puzzle-ul, adica. Rezultatul speram sa fie bun. Orele au fost mai putine si mai usoare, dar intram acusi in forta. De citit si de invatat trebuie sa o fac in fiecare zi.

Programul meu obisnuit arata cam asa. Scoala de la 8 pana la 2.Dupa, putin invatat, apoi studiu mult la vioara. Si repetitii, dupa caz. Termin pe la vreo 8 si daca e, ma mai duc pe undeva, sa mai rezolv cate ceva. Multi vor multe de la mine si am prea putin timp. De citit nu prea imi ramane timp. Am terminat “Rosu ca sangele”, dar nu am reusit sa scriu recenzia nici acum. Sper ca weekend-ul asta sa mai liber, ca sa pot termina ce citesc acum si sa scriu recenziile care trebuie. Mai am multe lucruri de rezolvat si sper ca acest weekend sa ma lase sa le rezolv.

Dupa ce imi termin treaba, cad lata in pat. Ma mai uit la un serial daca e cazul. Mai citesc cateva pagini.

De scris, in orice forma ar fi, nici nu se pune problema. In primul rand, zilele astea am un blocaj imens in tot ceea ce are legatura cu scrisul, inclusiv blogging. Nu am idei, nu am inspiratia necesara, nu am chef. Decat sa scriu prost, mai bine nu scriu. Imi dau timp sa respir cateva zile, poate cateva saptamana, asa ca daca nu ma vedeti prea des aici, sa stiti ca sunt bine si imi incarc bateriile pentru un sezon de iarna plin pe blogul Bianca2b.

Nici de citit nu am chef de multe ori si urasc fiecare zi care trece fara sa scriu sau sa citesc. Insa, la ora actuala, vioara vine prima, scoala a doua, alte chestii necesare pe locul trei, iar pasiunile si hobby-urile pe al patrulea loc. Asta e. Viata pe care mi-am ales-o e frumoasa, dar obositoare si ocupata ca naiba.

Saptamana viitoare incep si conservatorul si mi se vor mai adauga cam 4 ore in plus. In martie am cateva examene pentru care trebuie sa ma pregatesc, plus orele de rusa din fiecare saptamana, pentru care trebuie sa ma pregatesc, de asemenea. In mai dau examenul pentru primul nivel. Daca totul merge bine, dau si pentru al doilea nivel.

Nici macar n-am intrat in “paine” si sunt ocupata, ocupata, ocupata.

Ideea mea este ca nu stiu cat timp voi avea de blogging lunile acestea. Incerc sa le balansez pe toate, zau ca da, dar dupa cum vedeti, nu imi iese de multe ori. Am inteles care imi sunt prioritatile si incerc sa ma tin de ele. Sa speram ca voi ceva timp de blogging de-acum incolo, desi nu cred. Insa sa nu ma abandonati. Vin inapoi. Nu plec, de fapt. Tot aici voi fi, numai ca nu la fel de vizibila ca inainte.

Sper ca aveti parte de un an bun! Nu uitati. Sunt la doar un e-mail distanta. matarela2007@yahoo.com . Scrieti un e-mail daca aveti vreo idee sau vreti sa discutati ceva. Nu ma supar, dimpotriva.

V-am pupat! Xo!

4 thoughts on “Programul de iarna

  1. Hei, stiu cum e cu acomodarea la liceu. In in primul semestru e posibil sa ti se para ca nu ai timp nici sa respiri, dar sunt sigura ca mai incolo o sa te obisnuiesti (mai ales ca o sa stii ce vrea fiecare profesor de la tine).

    Mult succes deci cu vioara, cu scoala, cu rusa, cu blogul si cu tot ce-ti mai propui 🙂

    Like

    1. Multumesc mult! Sper sa ai dreptate, desi la mine e invers. Pe masura ce inainteaza anul, pe atat ma adancesc mai mult in treburi. Sa speram ca totul va fi ok.

      Like

  2. şi eu care credeam că programul meu e încărcat.
    bine, momentan e în plop, plopul e în aer, şi eventual şi în flăcări, dar …
    let’s hope for the best. 😀
    xoxo, Miruna.

    Like

Leave a Reply

