Music is everywhere! (19)


Nu-i asa ca va era dor sa ma auziti ce ascult in ultima vreme? Mie sigur imi este dor sa discut cu voi orice, dar in special muzica. Chiar daca pe blog nu am mai dat si nu am mai vorbit de mult despre muzica ce imi canta in urechi, stau cu castile in urechi mai mereu. In drum spre scoala, in drum spre casa, cand imi fac temele, cand citesc, oricand! Muzica imi este cel mai bun prieten acum. 🙂

In ultima vreme am ascultat multe melodii, de la multe trupe si multi cantareti, insa una singura am pus-o pe repeat mai bine de 5 ori. Desi multi spun ca este o melodie stupida, mie imi place extraordinar de mult si as asculta-o in continuu. Se potriveste cu ce e in mintea mea acum – o vraiste totala, din care nu mai pot iesi – si imi da o stare de bine. Este vorba despre ‘Animals’ de la Maroon 5, una dintre cele mai noi melodii ale lor. Am descoperit-o din intamplare, dar m-am indragostit de ea imediat, iremediabil! Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie… 🙂

Deci, ce parere aveti? Pana imi spuneti voi, eu o mai pun o data! 🙂

Leave a Reply

