10 carti numai bune de daruit celui iubit


De vreme ce se apropie toate sarbatorile care necesita cadouri, m-am gandit sa aleg 10 carti pe care eu, personal, le-as darui celui iubit cu ocazia sarbatorilor de Craciun/ Sf. Valentin/Paste/Anul Nou etc. Dintr-un motiv oarecare, mi-a fost extrem de usor sa intocmesc acest ‘top’ si sper sa va fie si voua de ajutor.

Am ales 10 carti din toate cele aproape 300 de carti pe care le-am citit. Sunt cartile mele preferate, carti de dragoste, actiune, orice mi s-a parut potrivit de daruit persoanei din cauza careia inimile noastre bat mai tare. Binenteles, persoana asta intarzie sa apara pentru mine, dar lista ramane in agenda, ca niciodata nu se stie. 🙂

Sunt una dintre persoanele care considera ca poti arata unei persoane ce inseamna pentru tine prin muzica pe care i-o dedici, prin versurile pe care i le scrii in mesaje sau, cel mai bine, prin cartile pe care i le recomanzi/imprumuti/daruiesti. Haideti sa vedem cum va puteti exprima sentimentele pentru cel iubit prin carti. 🙂

1. “Eleanor & Park” de Rainbow Rowell

image

“Eleanor & Park” a fost prima mea alegere pentru acest top. Citita de mine cu doar o luna in urma, m-am indragostit iremediabil de Eleanor, dar si de Park. Povestea lor de dragoste mi se pare perfecta pentru oricine, dar cred ca reprezinta si mai mult pentru un cuplu de indragostiti. E o lectura usoara, frumoasa, captivanta, potrivita pentru orice tip de cititor, chiar si cel care nu este la fel de inrait cum suntem noi.

2. Seria “The Hunger Games” de Suzanne Collins

image

Daca prima mea alegere a fost “Eleanor&Paark”, adica o carte romantica, a doua mea alegere este celebra serie “The Hunger Games” scrisa de Suzanne Collins. In cazul in care vreti sa daruiti o serie geniala iubitului vostru – sau iubitei, dupa caz- care sa il faca sa devina un cititor, nu cred ca exista o serie mai potrivita. “Jocurile foamei” are de toate, inclusiv multa, multa actiune pe care barbatii o adora. 🙂

3. “The Fault in our Stars” de John Green

image

Dupa cum bine stiti, sunt o mare fana a lui John Green si a cartii lui, “Sub aceeasi stea”. Am citit cartea de 3 ori, am vazut filmul de 2 ori si am ascultat audiobook-ul o data sau de doua ori. Asa ca aceasta carte, oricat de cliseic ar parea, nu putea lipsi din acest top. Consider ca “The Fault in our Stars” este numai buna de daruit persoanei iubite, pentru ca transmite multe si este o poveste de dragoste nemuritoare. Pana si cei mai duri barbati o vor iubi.

4. “Gabriel’s inferno” de Sylvain Reynard

image

Ei, trecem la o alta liga. Desi o carte mai potrivita pentru adulti si pentru Sf. Valentin, consider ca ‘Infernul lui Gabriel’ este o carte numai buna de citit in doi. O poveste intensa, plina de romantism si extraordinar de captivanta, “Gabriel’s inferno” este bun pentru el, dar si pentru ea. Sunt sigura ca va veti da gata iubitul sau iubita cu un astfel de cadou. Insa, atentie. Iubitele voastre s-ar putea indragosti de Gabriel. 😉

5. “If I stay” de Gayle Forman

image

De data asta, m-am gandit sa aleg o carte care l-ar face pe el sa ma inteleaga mai bine. Dupa cum probabil ca stiti, ma identific mult cu Mia, pentru ca amandoua suntem fetele care nu se duc vineri seara la o petrecere, ci stau in casa si studiaza la instrumentul mult iubit. Consider ca “If I stay” este o carte numai buna pentru muzicienii care se indragostesc, pentru ca explica foarte bine cum este viata de muzician, in cazul meu de violonista in devenire. Eu, personal, i-as darui aceasta serie celui care mi-a furat inima pentru a-l face sa inteleaga ce inseamna el pentru mine si cat mi-a dat viata peste cap. Plus, sa o spunem si pe aia dreapta, e o carte captivanta si o poveste magnifica.

6.”Looking for Alaska” de John Green

image

Si iata-l pe John Green in acest top, pentru a doua oara! De data asta, cu prima lui carte, adica “Looking for Alaska”.
“Cautand-o pe Alaska” este o carte numai buna pentru adolescenti si, in cazul in care aveti un iubit/o iubita care se da in vant dupa povestile de genul asta, ati gasit cartea perfecta! Sunt sigura ca ii veti castiga inima si mai mult daca ii veti darui aceasta carte, pentru ca este superba! In special daca aveti o fana/un fan John Green langa voi. 🙂

7. “Between Shades of Gray” de Ruta Sepetys

image

“Between shades of Gray” face parte dintre cartile mele favorite de anul asta. Este o poveste unica, care imi va ramane mereu in minte. Din pacate, nu multa lume o considera potrivita pentru un cadou de Craciun pentru persoana iubita, dar eu cu siguranta i-as oferi-o baiatului iubit, cu o dedicatie care sa ii dea de inteles ca el este Andrius al meu. 😉

8. “Divergent” de Veronica Roth

image

“Divergent” este o carte extraordinar de potrivita pentru iubiti, din cauza ca este foarte captivanta si antrenanta. Dar siiiii pentru iubite, pentru ca… Four! :)) Cred ca seria “Divergent” este potrivita de citit in cuplu, in fata semineului sau in pat, cu cateva paturi si ceai. Sunt sigura ca amandoi va veti distra si veti avea parte de multa actiune cu “Divergent”, cu Four si cu Tris.

9. “Before I go to sleep” de S.J. Watson

image

“Before I go to sleep” de SJ Watson este un thriller extraordinar de captivant si cred ca este potrivit pentru cei care nu se dau in vant dupa romance sau fantasy.  Eu as tine neaparat ca iubitul meu sa citeasca aceasta carte, pentru ca mie, personal, mi-a placut extraordinar de mult si as vrea sa vad daca si lui ii va placea la fel de mult.

10. Seria “Shatter me” de Tahereh Mafi

image

“Shatter me” este seria mea favorita si cum as vrea sa ca persoana cu care am o relatie sa ma cunoasca cat mai bine, cu siguranta i-as darui aceasta serie. Si i-as si spune ca el reprezinta pentru mine ce reprezinta Warner pentru Juliette. Cartole din aceasta serie se citesc usor si sunt extraordinar de captivante si de  frumoase.

Si, o carte bonus, pe care as darui-o oricui, dar in special persoanei iubite este….

“The sea of Tranquility”de Katja Millay

Normal.

image

Nu trebuie sa mai explic de ce, nu? Ei, bine, daca insistati! As darui aceasta carte persoanei iubite pentru ca este cartea mea favorita, ma regasesc in Natasha si astfel m-ar cunoaste mai bine.

Ei bine, dragilor, acestea sunt cartile numai bune de daruit persoanei iubite. Sunt sigura ca voi tine cont de lista asta in momentul in care voi avea un iubit si voi incerca sa ii daruiesc putin din inima mea prin carti.

Ce parere aveti? I-ati darui vreuna dintre cartile de-aici persoanei iubite? 🙂

2 thoughts on “10 carti numai bune de daruit celui iubit

Leave a Reply

