Primul extras oficial din nou cartea a lui Gayle Forman, ‘I was here’!


Primul lucru pe care l-am citit de dimineata a fost primul extras oficial din noua cartea a lui Gayle Forman, ‘I was here’. Nu mi-a venit sa cred cand mi-a aparut anuntul lui Gayle in newsfeed. Inca de cand am aflat despre carte, am fost curioasa sa vad despre ce este vorba. Si uite ca am primit o idee!

Mi-a placut foarte mult ce am citit. Mi se pare diferit de tot ce a scris Gayle pana acum si de-abia astept sa citesc cartea! Sunt sigura ca imi va placea “I was here” la fel de mult ca si celelalte carti ale lui Gayle. Daca nu va aduceti aminte coperta, o puteti vedea mai jos:

18879761

Puteti citi extrasul cu un simplu click aici. Pregatiti-va pentru mult entuziasm! 🙂

Leave a Reply

