Next on my TBR list… (1)


Ta daaaaa! “Rubrica noua”! Sunt sigura ca dupa ultimele statistici ale blogului si dupa lipsa mea de activitate, nu va asteptati la asta. Dar uite ca mi-am pus mintea la contributie, am insfacat carnetelul pe care cititoarea din mine il are pentru carti si pentru blog, si m-am pus pe treaba! Am citit postari vechi ale blogului si am incercat sa imi aduc aminte cum era inainte, cand scriam in fiecare zi. Am citit si am incercat sa ma inspir din tot ce scriam. A ajutat, pentru ca am o lista destul de marisoara cu postari si rubrici care vreau neaparat sa apara pe blog. Una dintre aceste rubrici este aceasta pe care o inaugurez acum. Ah, mi-a fost dor sa fac asta!

Rubrica “Next on my TBR list…” este o rubrica saptamanala – voi incerca sa postez in fiecare Marti, dar nu promit nimic – in care va prezint urmatoarea carte pe care vreau sa o citesc. Binenteles, nu va voi arata numai ce vreau sa citesc, dar va voi si cere parerea voastra despre respectiva carte. De cele mai multe ori, am o mare dilema in momentul in care trebuie sa aleg o noua carte pe care sa o citesc. Oricat de mult as vrea sa o incep, intotdeauna am indoieli. Exista atat de multe carti care ma asteapta, incat am impresia ca orice carte citesc, nu e ceea ce trebuie si ceea ce vreau cu adevarat. Asa ca, de acum incolo, va voi cere si voua parerea despre urmatoarea mea lectura. 🙂

Asa cum am spus, aceasta rubrica va fi saptamanala si voi incerca sa o postez in fiecare Marti. Nu promit nimic, de vreme ce sunt cam uituca si foarte ocupata in ultima vreme. 🙂

Ooookay! Here we go.

La momentul asta citesc cu “Gabriel’s redemption”, ultimul volum din seria “Gabriel’s inferno” de Sylvain Reynard. Chiar daca imi place extraordinar de mult si mi-e groaza de momentul in care voi citi ultimul cuvant, nu pot sa nu imi fac planuri despre urmatoarea lectura. Raspunsul este relativ usor, chiar daca as vrea sa citesc toate cartile pe care le detin.

Dupa ce am vazut ecranizarea Sambata trecuta, vreau neaparat sa citesc… “Nick and Norah’s Infinite Playlist” de Rachel Cohn si David Levithan.

image

Pentru ca ecranizarea mi-a placut extraordinar de mult, vreau sa citesc si cartea. Binenteles, vroiam de mult timp sa o citesc si poate ca am facut o greseala uitandu-ma mai intai la film, dar cred ca altfel as mai fi amanat-o vreun an sau doi.

In primul rand, povestea mi s-a parut absolut geniala. Mi-a placut extraordinar de mult numai uitandu-ma la film, deci sunt sigura ca romanul imi va placea si mai mult. Ideea ca muzica joaca un rol atat de important in povestea celor doi ma incanta peste masura, iar atmosfera usor ciudata si veche care a avut-o filmul m-a facut sa ma indragostesc de tot ce inseamna “Nick & Norah’s infinite playlist” inca de la inceput. Sunt sigura ca imi va placea mult cartea si abia astept sa ma apuc de ea!

Sunt si mai entuziasmata sa o citesc acum pentru ca de-abia a aparut si in Romania, la editura Trei! Sper sa o achizitionati toti si sa o putem citi impreuna. 🙂

Deci, dragilor, ce parere aveti despre aceasta carte? Ati citit-o? Daca da, cum v-a placut? Sunt foarte curioasa de pareri si vreau sa aud toooot! 🙂

Daca v-a placut rubrica aceasta, stati pe fir pentru urmatoarele postari de saptamana asta si intorceti-va Martia viitoare pentru o noua doza de “Next on my TBR list…”! 🙂

One thought on “Next on my TBR list… (1)

Leave a Reply

