Currently reading… (56)


Long time no see! Daca inainte postam aceasta rubrica cat mai des posibil, acum de-abia daca imi aduc aminte de ea. Liceul imi dauneaza grav sanatatii mintale, clar! Am sa incerc sa postez mai des de-acum rubrica aceasta si sa va tin la curent cu tot ce mai citesc. 🙂

Ultima daca cand am postat in cadrul acestei rubrici a fost cu mai bine de o luna in urma, pe cand reciteam ‘The Hunger Games’. Intre timp, chiar daca uneori sunt atat de ocupata incat simt ca n-am timp sa respir, am mai citit cateva carti, care m-au adus mai aproape de tinta mea de 60 de carti de citit pe 2014. Nu ca mi-ar pasa foarte tare, dar tot sunt mandra ca nu pierd timp si citesc oricand pot. 🙂

Okay, so here we go.

Dupa ce am terminat “The Hunger Games” (a fost geniala, chiar mai geniala decat prima data), m-am hotarat sa mai schimb un pic registrul si m-am apucat de… “The Pianist” de Wladyslaw Szpilman.

829777(Puteti citi recenzia aici.)

“The pianist” a fost una dintre cartile pe care intotdeauna am vrut sa le citesc, dar dintr-un motiv pe care nu il stiu, am amanat-o cat am putut. Pana intr-o zi cand m-am hotarat sa o comand si sa ma apuc de ea cat de repede pot. Si, ei bine, tin sa va spun ca inca nu am uitat-o si inca mi se strange inima cand ma gandesc la ea. Mi-a placut enorm de mult. M-a impresiont pana la lacrimi si m-a facut sa realizez ca viata e o lupta si ca trebuie sa stim cum sa luptam. Personajul nostru principal – care, de altfel, este si autorul cartii – Wladyslaw, a luptat prin muzica. Asta intentionez sa fac si eu. 🙂

Chiar daca mi-a luat multe zile sa ies din starea de book hangover pe care mi-a lasat-o “The Pianist”, am facut-o intr-un final, cu ajutorul unei carti care a stat in biblioteca multa vreme. Este vorba despre “Will Grayson, Will Grayson”, scrisa de nimeni altii decat John Green si David Levithan.

17208924 (1)

(Recenzia o gasiti aici.)

Ce sa mai, mi s-a parut geniala! Am citit-o in doar 3 zile, intr-o perioada foarte aglomerata. Am adorat totul la ea si mai ca m-as fi apucat din nou de ea dupa ce am terminat-o. E perfecta pentru toata lumea, dar in special pentru adolescenti, si este extraordinar de buna de citit atat vara, cat si iarna, toamna sau primavara. Mda, v-ati prins. Cartea trebuie citita, nu conteaza cand si de cine. O recomand cu mare drag! 🙂

Am hotarat sa mai petrec un pic de timp si cu New Adult, asa ca m-am apucat de o carte pe care o ‘ochisem’ de mult si vroiam tare mult sa o citesc.

“Between the lines” de Tammara Webber…

15832137(Recenzia poate fi citita cu u simplu click aici.)

Asa cum am spus si in recenzie, “Between the lines” a reprezentat o adevarata dezamagire pentru mine. Dupa experienta cu ‘Easy’, ma asteptam la ceva la fel de genial. In schimb, am avut parte de protagonisti enervanti, un triunghi amoros prost creat, o poveste cliseica. Deci, nimic special. Personal nu voi mai citi restul seriei, dar daca vreti sa o incercati, eu zic sa o faceti. Poate voua va va placea mai mult decat mi-a placut mie.

Ca sa scap e starea proasta pe care mi-a lasat-o “Between the lines”, mi-am luat inima in dinti si am luat de pe raft o carte pe care ma cam temeam. Este vorba despre ultimul volum din seria “Gabriel’s inferno” de Sylvain Reynard, adica ‘Gabriel’s redemption’.

17730501

Uf… n-am cuvinte. Nu am inca recenzia pregatitia, dar voi incerca sa o termin maine. Cert este ca nu exista cuvinte care sa descrie aceasta carte, acesta serie si sentimentele mele pentru ea. Orice as spune este prea putin, dar voi incerca sa imi transpun sentimentele pe hartie, intr-o recenzie cat de cat coerenta. Pana atunci, daca nu aveti ce citi weekend-ul asta, puneti mana pe Gabriel si povestea lui geniala. Nu veti regreta!

Am terminat aceasta carte cu doua zle in urma si, ca sa trec peste ea, a trebuit sa ma apuc de altceva. Stiu ca acum cateva zile am spus ca ma voi apuca de “Nick & Norah’s infinite playlist”, dar apoi mi-am adus aminte ca prima parte din Mockingjay apare in mai putin de o luna, asa ca am hotarat sa ma apuc de volumul doi, ca pana la film, sa am recitita toata seria. Asa ca acum citesc…

6472227

Catching Fire.

Pentru a treia oara parca?!

Si e mai geniala ca oricand.

Cititi-o. Zau.

Cam astea sunt cartile care m-au ajutat sa trec prin stresul ultimei perioade. Una mai buna decat alta, cu o singura exceptie nefericita. Ei, dar si aia e buna la ceva, nu? M-a invatat ce fel de carti sa evit de-acum incolo.

Okay, dragilor! Eu v-am zis ce am citit si ce citesc. Acum este randul vostru! Vreau sa aud fiecare carte care v-a trecut printre maini si, de asemenea, ce carte sta acum pe noptiera la voi. 🙂

One thought on “Currently reading… (56)

  1. Am regasit in postarea ta multe carti pe care vreau sa le citesc si eu, in special seria Jocurile foamei si vol. Will Grayson, Will Grayson.
    De curand am terminat de citit Declaratia de Genma Malley, iar acum citesc nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi si care imi place f mult.

    Like

Leave a Reply

