Music is everywhere! (21)


Este weekend, ploua, e frig si bate vantul si tot ce vreau sa fac este sa stau in pat, cu o carte buna, cu multa muzica buna si cu mult ceai. Din pacate, viitorul ma preseaza si nu pot sa fac exact ce imi doresc. In schimba, trebuie sa ma dau jos din pat, cu chiu cu vai, si sa ma aventurez pe vremea asta pentru orele de conservator. Chiar daca nu ma incanta foarte mult o “plimbare” pe vremea asta, imi pun castile in urechi si imi trag gluga pe cap. Dimineata mi-am download-at multa muzica pe care o ador. Sunt multe melodii pe care as vrea sa vi le arat, dar perioada asta am una favorita, pe care o ascult cam in continuu. Sunt sigura ca o stiti, pentru ca este foarte ascultata in toata lumea si multa lume o adora. Este vorba despre Another Love a lui Tom Odell. 

Iubesc melodia asta pentru ca are niste versuri extraordinare si un mesaj superb. Binenteles, sunt mai multe motive pentru care ascult melodia in continuu, iar unul dintre el ar fi faptul ca ma regasesc in ea. Pur si simplu, ador sa ascult vocea lui Tom spunand o poveste atat de frumoasa. Se si potriveste cu aceasta vreme, asa ca nu ne mai ramane nimic altceva de facut decat sa o download-am si sa o punem pe repeat. 🙂

I wanna take you somewhere so you know I care…

Leave a Reply

