Book quotes you’ll love


Astazi m-am gandit sa combin doua lucruri care imi plac extraordinar de mult: cartile si citatele. Daca urmariti pagina de Facebook a blogului, sunt sigura ca stiti ca ador sa postez citate despre carti si despre cititori. Incerc sa fac din acea pagina un fel de oaza de relaxare pentru cititori, la fel cum incerc sa fac din blog o alta lume, in care fiecare cititor sa se poata regasi. Cred ca, incet incet imi reuseste si sper sa continui pe drumul asta.

Si eu, la randul meu urmaresc pagini care sunt dedicate cititorilor si cartilor si in fiecare zi adun un numar destul de mare de citate. Am facut o selectie cu citatele mele favorite si astazi vreau sa vi le arat si voua. Asta nu va fi ultima data cand voi scrie un post de genul. I love books and I love quotes and I am going to show you some of my favourite quotes! 🙂

image

No, seriously. Cel mai enervant lucru ever este sa citesti si sa te intrerupa cineva. Mi se intampla asta cel mai des la scoala. Imi iau cartea si incerc sa citesc, in special in pauza, dar nu reusesc sa citesc mai mult de 3 pagini. Si vreti sa stiti de ce? Pentru ca vine toata lumea si te intreaba ce citesti si despre ce este cartea, dar e prea complicat sa le explici, asa ca iti cer cartea si se apuca sa citeasca descrierea si apoi, ca niste idioti, se apuca sa citeasca de unde am ramas eu. La naiba, ma enervez numai cat ma gandesc la asta! De ce imi iei cartea? De ce nu ma lasi sa citesc daca vezi ca sunt cu capul intr-o carte? Nu incerca sa pari destept, nu incerca sa faci conversatie. Oricum nu ai sa intelegi cartea daca citesti o singura pagina. Doar lasa-ma sa citesc. Serios.

image

Oricat de mult as incerca, nu ma pot abtine sa nu mai adaug carti pe lista de TBR.  Exista atat de multe carti in lumea asta si chiar mi-as dori sa le citesc pe toate! Din nefericire, asa ceva nu se poate.  Nu ma pot abtine sa nu adaug cel putin 2 carti pe zi pe imensa lista TBR.

image

Imaginea asta spune atat de multe. Cartile sunt cheia spre o noua lume, una mult mai buna.

image

Pe bune. Cititi doar cartile care va plac. Cititi carti bune, care sa va faca sa ganditi si care sa va provoace  sa va schimbati viata in mai bine. Nu va pierdeti timpul cu cartile care nu va captiveaza.

image

Nimic nu se compara cu momentul acela cand in sfarsit cumperi o noua carte pentru cititorul din tine.

image

Cel mai frumos moment pe care un cititor il poate trai este acela cand intra intr-o librarie. Personal, ma simt cel mai bine intr-o librarie, inconjurata de carti si de milioane de povesti si personaje. Daca as putea,  mi-as petrece toata viata intr-o librarie. 🙂

image

Exact. Sunt o maestra in cumparatul cartilor.

image

Sfatul zilei. Pentru eventualele zile triste/ploioase, bagati-va I pat cu o carte si cu mult ceai.

image

No kidding. I’d rather be reading that living this reality right now.

image

Nici macar nu imi trece prin minte sa mai incerc asa ceva vreodata.

image

Fara falsa modestie, cititorii sunt cei mai buni oameni si noi ar trebui sa conducem lumea.

image

Nu glumesc. Casa mea este plina de carti.

image

Vreau din ce In ce mai multe carti.

image

Da da da. ❤

Oricat de mult mi-ar placea sa continui acest post, din pacate trebuie sa plec. Dar nu va faceti griji. Voi reveni cu partea a doua, cat de curand. Intre timp, daca aveti citate sau imagini de genul, nu va sfiiti sa mi le lasati in sectiunea de comentarii. Vor ajunge toate pe blog. 🙂

Leave a Reply

