Recomandarea saptamanii (8)


Recomandarea saptamanii care a cam devenit recomandarea lunii. Desi am ceva de recomandat in fiecare zi, timpul nu imi permite sa o fac. Voi incerca sa va recomand saptamanal cate ceva, pentru ca am de recuperat. Am vazut destul de multe filme in ultimul timp si pe toate vreau sa vi le recomand. Insa tin sa incep cu unul care mi-a placut extraordinar de mult. Este vorba despre Neighbors, care a iesit anul asta si care il are in rol prim-plan pe  Zac Efron. My dear, dear Zac Efron. 🙂

Asa cum ati ghicit, recomandarea saptamanii acesteia este Neighbors. 

neighbors

Distributie:

Seth Rogen Seth Rogen
Rose Byrne Rose Byrne
Elise Vargas Elise Vargas
Stella
Zoey Vargas Zoey Vargas
Stella
Brian Huskey Brian Huskey
Bill Wazowkowski
Ike Barinholtz Ike Barinholtz
Carla Gallo Carla Gallo
Zac Efron Zac Efron
Dave Franco Dave Franco
Halston Sage Halston Sage
Christopher Mintz-Plasse Christopher Mintz-Plasse
Scoonie
Jerrod Carmichael Jerrod Carmichael
Garf
Craig Roberts Craig Roberts
Assjuice
Ali Cobrin Ali Cobrin
Whitney
Kira Sternbach Kira Sternbach
Brittany

Trailer:

Cu siguranta recomand acest film! Este o comedie extraordinar de relaxanta si de buna, potrivita pentru oricine. Mi-a placut foarte mult, in special pentru ca joaca Zac Efron.Oh da, sunt o mare fana a lui! Ochii aia… haha!

Mi-a placut mult filmul si pentru ca, desi este o comedie, abordeaza si subiecte mult mai adanci si mai complicate decat petrecerile si toate nebuniile din tinerete. In primul rand, acest film accentueaza diferentele dintre oamenii mai tineri si cei care au deja un copil. De asemenea, ‘Neighbors’ mi-a aratat din nou cum influenteaza un copil viata unui cuplu. Insa filmul acesta pune accentul, in primul rand, pe prietenie, pe dragoste si pe incredere. Mi-a placut foarte mult combinatia asta de comedie, in spatele caruia se ascund multe mesaje importante.

De asemenea, pentru fiecare fana a lui Zac care saliveaza de fiecare data cand il vede, exista cateva scene numai bune pentru ele! Hm…. 😉

In general, actorii mi-au placut mult, iar scenariul mi s-a parut genial si foarte bine realizat.

Consider ca ‘Neighbors’ este un film potrivit pentru toata lumea si chiar merita vazut! Personal, mi-a placut foarte mult si sper sa il revad cat mai curand. I-as da 5 stele, cu siguranta! Daca nu aveti ce face intr-o zi, nu exista mod mai bun de-a va petrece timpul decat vizionand ‘Neighbors’. 🙂

One thought on “Recomandarea saptamanii (8)

  1. Eu am vazut filmul la cinema si aveam mari asteptari de la el, mai ales ca trailerul m-a facut sa cred ca va fi o comedie pe cinste, dar am fost dezamagita. Mi s-a parut un film superficial, cu replici slabute, iar la capitolul umor a lasat de dorit… Nu stiu daca am ras la mai mult de trei faze. E de urmarit doar daca vrei sa te relaxezi cu o comedie usurica sau daca intr-adevar esti fan Zac Efron.

    Like

Leave a Reply

