Concurs: ‘The Pianist’


Ta daaaaa! Daca urmariti pagina de Facebook a blogului probabil ca stiti deja ca pregatesc un concurs. Sau doua. Unul pe blog, si unul pe vestita pagina de Facebook a blogului de care tot vorbesc. Maine il voi posta si pe acela, dar acum vreau neaparat sa va ofer acest concurs, la care m-am gandit mult si care sper sa va placa. 🙂

Okay, deci. Acest concurs nu are nici un motiv special. Pur si simplu, am vrut sa ofer o carte. Am chef sa va fac fericiti. Nu trebuie sa am un motiv pentru asta, nu?

M-am gandit mult la premiu si am ajuns la concluzia ca….

Premiul este….

O copie in engleza a cartii “The Pianist” de Wladyslaw Szpilman!

829777

Nu mi-a venit nimic in minte decat o copie nou nouta a acestei carti superbe. Copia va fi cumparata de mine de pe Bookdepository si trimisa direct castigatorului.

Okay, deci.

Ce trebuie sa faceti pentru a intra la tragerea la sorti? Simplu.

Regulile de participare:

Ca sa intrati la tragerea la sorti, trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa raspundeti la intrebarea “De ce va doriti aceasta carte?”. 

Nimic mai mult.

Un comentariu.

La acest concurs va exista un singur castigator. 

Perioada de participare: 1/11/2014 – 14/11/2014

Castigatorul va fi anuntat pe data de 15/11/2014 si va fi ales prin random.org.

Am spus tot ce aveam de spus. Nu-mi mai ramane decat sa va urez mult, mult succes! May the odds be ever in your favour! 🙂

22 thoughts on “Concurs: ‘The Pianist’

  1. Am vazut filmul la ora de istorie, in liceu. Povestea ce se derula pe ecran era una destul de interesanta, in ciuda evenimentelor dezastroase. Mi-ar placea sa citesc si cartea.

    Like

  2. Vreau cartea pt ca am auzit atatea despre ea, de fapt sincer am auzit mai mult despre film. Stiu ca e trecuta in lista cartilor ”mari” de citit. Din pacate,nu am reusit nici sa citesc cartea nici sa vad filmul. Plus ar da bine sa am cartea in biblioteca, si in engleza pe deasupra. 🙂

    Like

  3. Imi doresc din suflet aceasta carte,mereu mi-au placut asemenea povesti,istoria impletita cu destine ce sunt frante de dictatura si isi gasesc drumul si trec prin multe pana vad lumina.Plus ca e o perioada ce te infricoseaza cand te gandesti ce au putut sa faca germanii in aceea perioada,dar nu totii au fost de vina pentru Holocaust,au fost spalati mental etc.
    E o carte ce te face sa te emotionezi,pe mine filmul m-a facut si sa plang si mi-a parut pentru ce ii s-a intamplat lui si m-a durut sufletul pentru toti.Imi doresc foarte mult cartea,nu pot sa imi exprim prin cuvinte dorinta de o a avea.
    Multumim pentru acest minunat concurs si succes tuturor!

    Like

  4. Motivul pentru care imi doresc sa castig aceasta carte este unul cat se poate de simplu: vreau s-o citeeeesc, tin neaparat s-o lecturez si in engleza. Am achizitionat de curand cartea in limba romana si m-a impresionat tare. Asa ca acest concurs a venit intr-un moment cum nu se poate mai bun pentru mine. Personalitatea mea are o latura care uneori imi da dureri de cap, si anume fac tot timpul paralele, comparatii, intre cele mai diverse lucruri si chestiuni. Daca citesc o carte despre care aflu ca are si ecranizare, e musai sa vad si filmul, pentru a le compara (in acest caz, finalul este mereu previzibil, cartea iasa mereu castigatoare, intrucat nu sunt cinefila iar ecranizarile imi lasa mai tot timpul un gust amar, neridicandu-se niciodata la inaltimea cartilor. Dar ce sa fac, nu ma pot abtine, obisnuinta, bat-o vina?!). Asa ca acum am mingea la fileu cu aceasta copie in engleza a acestui volum: o sa pot face o comparatie de toata frumusetea pentru a a verdictul: care copie este mai buna, cea in romana sau cea in engleza?! Fie ca sortii sa fie de partea mea, macar de data asta, (please, random.org), ca sa am ocazia sa ma edific! 🙂

    Like

  5. Uhm, why I want this? Tu nu trebuie să ai un motiv ca să ne faci fericiți, dar totuși o faci, eu nu am un motiv special (în afară de faptul că iubesc să citesc și aș citi orice, și că această carte are un titlu pe cât de simplu, pe atât de intrigant) pentru care vreau cartea asta, și totuși o vreau. I hope this is enough! ^_^

    Like

  6. Îmi doresc această carte deoarece filmul m-a impresionat într-un mod inedit şi sunt pasionată total faţă de tot ce înseamnă nazism. Mulţumim de concurs!

    Like

  7. Imi doresc aceasta carte pentru ca filmul m-a impresionat foarte mult si cred ca as adora cartea pentru ca nu poti sa transpui intr-un film tot ce este intr-o carte. Plus ca ador sa citesc si ma face fericita 😀

    Like

  8. imi doresc aceasta carte deoarece de la un timp am cam devenit obsedata de nazism, am citit si alte carti pe aceasta tema si am vizionat si cateva filme. filmul nu l-am urmarit, mi-as dori mai intai sa citesc cartea. asadar, m-as bucura tare mult daca as fi eu castigatoarea 🙂
    multumim pentru concurs !

    Like

  9. Imi doresc extrem de mult aceasta carte, deoarece filmul m-a impresionat (atat de mult incat m-am uitat de mai multe ori la el) si cand am vazut ca este si carte am zis: I must have it! 🙂

    Like

  10. Imi doresc cartea aceasta de multa vreme, din mai multe motive. In primul rand, mama a fost pianista si am crescut in atmosfera aceasta. In al doilea rand, tot ce tine de razboi si nazism ma fascineaza si consider ca aceasta carte imi poate oferi o imagine foarte clara a ceea ce s-a intamplat atunci. Am vazut si filmul si mi-a placut foarte mult. 🙂

    Like

  11. Îmi doresc această carte de multă vreme. De ce? Nici eu nu prea știu. Nu prea am un motiv întemeiat atunci când îmi dores o carte. Pur și simplu îmi place subiectul ei, coperta, titlul, îmi emană o stare de liniște și mă face să cred că va fi o carte emoționantă. A, da, și am înțeles că e și un film pe care eu nu l-am văzut (rușine mie) și pe care vreau să-l văd, dar nu înainte de a citi cartea. :D.

    Like

Leave a Reply

