Muzica clasica (18)


Astazi este o zi numai buna de blog! Nu am scoala (YAY!), este frig afara, norii sunt grosi si nemilosi, iar eu am chef de scris pe blog. Binenteles, as mai avea cateva lucruri de facut prin casa, dar deocamdata, nimeni nu ma poate desprinde de laptop! 🙂

Vreau sa va arat cum imi petrec eu cam doua ore pe zi, in fiecare zi. Sau, mai degraba, cu cine si cu ce. Binenteles, cred ca stiti deja ca imi petrec cam 4 ore pe zi cu vioara in mana, dar nu cred ca v-am aratat ce studiez anul asta. Sigur, studiez multe piese pe care as vrea sa vi le arat, dar piesa mea preferata este Concertul nr. 2 de Wieniawski. Astazi m-am hotarat sa il impartasesc cu voi, sub interpretarea lui Shlomo Mintz. Enjoy!

Geniala! Oricand ascult acest concert imi vine sa imi insfac vioara si sa il studiez pe tot! Din pacate, trebuie sa o iau incet si cu rabdare, ca altfel nu voi ajunge niciodata sa il cand ca si Shlomo! 🙂

Leave a Reply

