My cast (8)


Rubrica de mult uitata. Stiu. Nu am mai postat de mai bine de un an vreo distributie de-a mea pentru o carte, dar nu am mai putut amana momentul. Mi-am promis mie sa incerc sa mai postez si rubrici mai vechi, asa ca acum cateva zile am stat jos, cu laptop-ul si cu caretelul meu, si am creat o distributie pentru una dintre seriile mele preferate. Puteti sa ghiciti despre ce serie este vorba? Nu e chiar atat de greu. Cred. :>

Gabriel’s inferno. Despre aceasta serie este vorba. Una dintre seriile mele preferate, scrisa de Sylvain Reynard.

Mi-a fost relativ usor sa aleg actorii care sa dea viata personajelor mele preferate, pentru ca unul dintre atuurile lui Sylvain este felul foarte clar in care isi creeaza personajele. Eu am o imagine foarte clara a personajelor in minte si am avut norocul sa gasesc imediat autorii potriviti.

Okay, so here we go.

Pentru Gabriel, am gasit doi actori intre care nu m-am putut hotari. Ambii mi se par extraordinar de potriviti si, in cazul in care se va face si un film, sper ca unul dintre ei se fie ales sa ii dea viata iubitului nostru Gabriel.

Este vorba despre David Gandy si Henry Cavill. Suna biiine, nu? 🙂

david gandy 1

henry cavill gabriel 1

Hm….. 🙂

Pentru Julianne, am ales-o pe Emily Rossum, chiar daca si Nina Dobrev ar fi fost o alegere buna.

emmy rossum julliane 2

Eu cred ca Emily este o alegere numai buna, pentru ca are inocenta aia pe care o are si Julianne. 🙂

Inca de la inceputul seriei, oricand citeam o scena cu Paul, mi-l imaginam pe Zach Roerig. Mi se pare extraordinar de potrivit si nu cred ca exista o alegere mai buna.

zach roering paul

Haideti, fetelor, nu-mi spuneti ca nu v-ar placea sa il vedeti pe Zach intr-un film?

Pe Christa o vad interpretata de Kristanna Loken. Cand am vazut-o pe Kristanna, am stiut ca ea trebuie sa fie Christa!

kristanna loken christa

Ma curprind nervii numai cand ma gandesc la Christa… xD

Pe Rachel mi-am imaginat-o de la inceput ca si Rachel McAdams. Mi se par identice!

rachel mcadams

Nick Ayler este actorul perfect pentru sotul lui Rachel, Aaron.

nick ayler aaron

Simon, Simon…hm…. “dragul” nostru de Simon ar putea fi adus la viata pe marile ecrane de Cam Gigandet.

cam gigandet simon

Cand il vad pe Cam, il vad pe Simon. Are aroganta aceea specifica lui Simon.

In mintea mea, Paulina arata exact ca si Kate Bosworth, pe care am si ales-o sa faca parte din acest cast.

kate bosworth

Frumoasa, frumoasa, frumoasa!

Si nu in ultimul rand, unul dintre personajele mele preferate…Katherine! Nu aveam cum sa nu o includ in acest post. Iar pentru ea, am ales-o pe nimeni alta decat Judi Dench!

judi dench

Doamnelor, domnilor si domnisoarelor, acesta este distributia mea pentru ‘Infernul lui Gabriel’! Ma bucur mult ca in sfarsit mi-am luat inima in dinti sa postez asta, pentru ca mi-a adus aminte cat de mult iubesc aceasta rubrica. Mai asteptati-va la postari de genul! 🙂

Deci, dragilor, spuneti-mi! Ce parere aveti despre distributia mea? Daca aveti un alt cast, nu ezitati sa mi-l lasati in comentarii! 🙂

Leave a Reply

