50 Shades of Grey – Teaser Nou


Sper ca in momentul asta voi face seara mai buna tuturor fanilor si fanelor seriei ’50 Shades of Grey’.

Desi nu am citit cartile, sunt abonata la pagina de Facebook a autoarei. Binenteles ca am ajuns, in sfarsit, sa ma relaxez, asa ca de vreme ce stateam pe Facebook, am vazut imediat link-ul la care a dat share E.L. James. Ghiciti ce era! Un nou teaser, o scurta scena din ecranizarea cartii ei. Repet. Nu am citit cartile, dar sunt extraordinar de entuziasmata pentru filmul asta. Am urmarit trailer-ul de nenumarate ori, iar acest teaser m-a pus pe jar. In special sfarsitul, care anuna ca pe 14 Noiembrie vom avea parte de un nou trailer. Yay! Sunt entuziasmata si nu cred ca sunt singura.

Insa pana pe 14 mai este, asa ca va las cu scurtul teaser:

Just let me fangirl!

Leave a Reply

