#BookBoyfriend (5)


Astazi am o dispozitie buna. A fost o zi foarte buna. Am facut cam tot ce mi-am propus, iar acum sunt franta, dar bucuroasa ca nu am mai amanat cateva lucruri pe care le tot puneam pe hold de vreo cateva zile. Unul dintre lucruri astea este acest post, pe care vreau de mult sa il postez, dar care tot l-am amanat pentru ca, pur si simplu, am vrut si am putut. Pana azi, cand m-am plictisit sa mai tot aman.

Azi vreau sa vorbim despre ce iubim noi, fetele, cel mai mult – carti si baieti. 😉 Binenteles, acest post este pentru toata lumea, asa ca nu va sfiiti sa va bucurati de el chiar daca nu faceti din grupul ce predomina lumea. 😉

In ultima vreme am avut putini prieteni din carti. Ei, ce sa fac, sunt ocupata cu scoala, nu am timp de de-astea. Dar asta nu inseamna ca i-am uitat pe cei vechi. Nu pe toti, cel putin. Unul dintre ei este Andrius Arvydas, personaj ce se gaseste in incredibila carte “Between Shades of Gray” de Ruta Sepetys.

Pe Andrius mi-l imaginez cam asa:

andrius

Habar nu am cine este tipul. L-am gasit cand cautam informatii despre Andrius pe Google si, imediat ce l-am vazut m-am gandit cat de perfect este, cat de bine se potriveste cu imaginea din capul meu pentru Andrius.

Daca stiti cum il cheama pe frumuselul din imagine, nu ezitati sa imi lasati numele lui intr-un comentariu. :>

Andrius m-a cucerit de la inceput. Nu stiu de ce, dar inca de la prima scena in care si-a facut aparitia, am simtit ca ma topesc, pur si simplu. Pe parcusul cartii m-am indragostit la el la fel de tare cum m-am indragostit de Augustus Waters.

Andrius mi se pare pur si simplu perfect. Felul in care incerca mereu sa o protejeze pe Lina, uneori punandu-si propria viata in pericol si felul lui de-a vorbi m-au cucerit imediat. Faza aceea cu “Krasivaya” (frumoasa, in rusa) m-a facut sa ma topesc in scaunul de autobuz in care ma aflam la momentul acela. Andrius mi s-a parut, de asemenea, incredibil de destept si foarte charmant, iar totul la el a fost perfect. Unele scene mi-au frant inima mea fragila, pe cand altele (*ahem* sarutul *ahem*) mi-au lipit-o la loc cu lipici.

As vrea inca o carte numai din cauza lui. Andrius este unul dintre personajele mele preferate si cu siguranta este un ‘book boyfriend’ veritabil! N-am cuvinte sa il descriu si sa va spun cat de mult l-am indragit. De-abia astept sa recitesc cartea si sa ne reintalnim!

Daca nu ati citit inca “Between Shades of Gray”, eu zic sa o faceti. Vreti un motiv? Okay. Andrius e PERFECT. Perfect. Dupa mai bine de doua luni de cand am terminat cartea, inca zambesc cand ma gandesc la el si inima mea devine, parca, mai moale. Se topeste putin cate putin.

Daca vreti o recapitulare a postului, uitati-o:

Andrius e perfect.

Andrius e frumos.

Andrius e destept.

Andrius e protectiv.

Andrius e amuzant. (Rau!)

Andrius e perfect.

Andrius e charmant.

Andrius e dulce.

Andrius e perfect.

Andrius e perfect.

Andrius e perfect.

 

Leave a Reply

