Castigatorul concursului “The Pianist”


Nu pot sa va explic de ce, dar mereu uit sa anunt castigatorul unui concurs. Nu, nu uit, doar ca urasc sa inchei concursuri. In primul rand, ador sa citesc raspunsurile voastre, iar in al doilea rand, nu imi place sa dezamagesc atat de multe persoane. Chiar daca nu eu sunt de vina – random.org este! -, as vrea sa va pot oferi carti la tot. Din pacate, nu pot sa fac asta, asa ca ma consolez cu ideea ca macar un om va zambi fericit din cauza mea. 🙂

Imi cer scuze pentru intarziere! Weekend-ul asta a fost plin de activitati pe care nu le puteam pune pe hold… 🙂

Okay, gata, nu mai vorbesc.

Castigatorul concursului ‘The Pianist’ este…

Viorica!

(“Imi doresc cartea aceasta de multa vreme, din mai multe motive. In primul rand, mama a fost pianista si am crescut in atmosfera aceasta. In al doilea rand, tot ce tine de razboi si nazism ma fascineaza si consider ca aceasta carte imi poate oferi o imagine foarte clara a ceea ce s-a intamplat atunci. Am vazut si filmul si mi-a placut foarte mult. :)”)

Felicitari!

Astept adresa ta completa la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 3 zile. Daca nu o primesc in trei zile, va trebui sa anunt un nou castigator.

Un alt concurs incheiat… dar mai urmeaza altele. Vine aniversarea blogului, doar! 😉

4 thoughts on “Castigatorul concursului “The Pianist”

Leave a Reply

