Soundtrack (10)


Sambata trecuta am reusit si am vazut, in sfarsit, un film pe care vroiam de mult sa il vad. Este vorba despre ‘If I stay’.

Filmul mi s-a parut genial. GE-NI-AL! Fiti siguri ca voi scrie un post lung despre ce mi-a placut si ce nu mi-a placut, dar trebuie sa vina weekend-ul. Sunt complet depasita saptamana asta de situatie. Mult prea multe de facut, mult prea putin timp.

Unul dintre lucrurile mele preferate la film a fost soundtrack-ul. Am adorat fiecare melodie din soundtrack, dar una a devenit deja preferata mea. Este vorba despre un cover al melodiei Halo a lui Beyonce.

M-am indragostit de melodie inca de cand am ascultat-o in film. Mi-a placut mult instrumentalul, vocea cantaretei, iar de versuri nu mai zic. Ascult melodia asta in continuu de cand am descoperit-o si nu ma mai satur de ea.

Ce parere aveti?

Leave a Reply

