The DUFF – Primul trailer oficial


Ei, asta chiar ca este o stire neasteptata! Ieri a iesit primul trailer oficial pentru filmul ‘The DUFF’, cartea cu acelasi titlu scrisa de Kody Keplinger. Nu ma asteptam sa iasa acest trailer, dar a fost o surpriza placuta. Chiar daca filmul nu are parte de prea multa publicitate, sunt sigura ca va prinde, in special in randul adolescentilor. Imi plac mult actorii, in special Robbie Amell. Cred ca ultima scena din trailer a fost pusa special pentru noi, fetele care ii sunt fane. Am ras tare mult la tot trailer-ul si, sincera sa fiu, vreau sa citesc cartea foarte mult! Sunt foarte curioasa si de film, pentru ca trailer-ul mi se pare tare reusit. Yay, I’m excited!

Deci, cum vi se pare? Sunteti la fel de incantati ca si mine? 🙂

7 thoughts on “The DUFF – Primul trailer oficial

  1. doamne fereste.. e cea mai mare tampenie posibila.. singura chestie care are legatura cu cartea .. E TITLUL… in rest nu e deloc the duff e another stupid teenage movie.. nu.. nu iti recomand deloc filmul, ci cartea. si dupa ce citesti cartea o sa vezi ce prostie e filmul asta..

    Like

      1. Sunt multe filme care nu au parte de multa publicitate si au un trailer. De fapt, sunt sigura ca ORICE film are parte de un trailer. Si de unde stii ca nu s-a anuntat trailer-ul ? Un sfat pentru viitor ( sa nu-l iei in nume de rau) : evita sa-ti dai cu presupusul atunci cand nu stii ceva sigur; evita sa folosesti cuvinte de ,,umplutura”. Nu ai de unde sa stii ca filmul nu a avut parte de publicitate ( la noi nu, dar nu ai de unde sa stii…poate in SUA ,,s-a vorbit” despre el ) . De asemenea, nu stii nici ca nu s-a anuntat trailer-ul. Daca imi numesti si mie niste surse de unde ai aflat aceste lucruri ( ca nu s-a facut publicitate si ca nu s-a anuntat trailer) atunci sunt dispusa sa imi cer scuze !

        Like

      2. Ce nu iti dai tu seama este ca eu, ca blogger, sunt abonata la fiecare pagina despre filme, carti si stiri despre acestea. Stiu tot ce se intampla in lumea asta, sunt la curent cu tot ce este nou si am sursele mele. Asa ca da, cred ca stiu destul de bine ca acest film NU are parte de publicitatea necesara. Hai sa iti dau un exemplu. “Insurgent” si “50 Shades of Grey”. Intra pe absolut fiecare pagina de carti si filme, pe blog-uri si ziare din toata lumea si vei vedea trailer-e, stiri, imagini si anunturi. Cate milioane de persoane din lumea asta nu au numarat zilele pana la aparitia trailer-elor? Deschide orice platforma de socializare si vezi, te rog, cat de mult postari despre ecranizari ce urmeaza sa apara exista. Publicitate. Deschide orice ziar, ori revista vrei tu si sunt sigura ca vei gasi cel putin un articol despre o ecranizare in curs de aparitie. Uita-te in jur si vezi cata nebunie asupra acestor filme (si nu numai) exista.
        Acum fa acelasi lucru despre The Duff si spune-mi daca vezi acelasi lucru.
        Crede-ma, despre un film care are parte de publicitate nu se vorbeste numai in SUA, ci in toata lumea. As putea sa iti dau zeci de exemple.
        Nu stiu daca imi urmaresti blogul sau daca ai ajuns la acest articol din intamplare. Insa un lucru pe care ar trebui sa il stii despre mine e ca niciodata, dar absolut niciodata nu scriu un articol fara sa am o sursa de informatie, fara sa citesc inainte despre ce scriu. Asa ca da, as putea sa iti dau cateva “surse” (chiar daca nu am avea nevoie de surse, pentru ca este un blog, iar in acest articol mi-am spus parerea, nu am dat vreo stire sigura) care sa iti ateste faptul ca acest film nu are parte de publicitate. Din pacate, au trecut doua luni de cand am postat acest articol si imi e cam greu sa le gasesc. Uita-te, de asemenea, la pagina lor de Facebook. “The Duff” ii zice. La ora actuala are 86,896 de like-uri, iar filmul se lanseaza luna viitoare. ‘Fifty Shades of Grey’, care se lanseaza cu o saptamana inainte de ‘The Duff’? 7,130,612 like-uri. Cred ca ar trebui sa iti spuna si asta ceva.
        Iar daca parerea mea te supara, imi cer scuze, dar este parerea mea persoanala si nu te roaga nimeni sa fii de acord cu ea. Cu asta am incheiat. Multumesc! 🙂

        Like

      3. Nu poti compara Fifty Shades of Grey cu The Duff !!! Si pentru ca nu ai vrut sa-mi raspunzi si mie la intrebare ( numeste sursele de unde ti-ai luat tu infomatiile ) o sa ti le ofer eu tie 😀 https://www.youtube.com/watch?v=ci7eKlNRiuw Trailerul filmului are 4 mil si jumatate , iar al 2-lea trailer in jur de jumatate de milion. Astea sunt pagini si site-uri care vorbesc, si care implicit fac PUBLICITATE la film :
        http://www.comingsoon.net/movie/the-duff#/slide/1
        http://variety.com/2014/film/features/femme-driven-pic-the-duff-plays-with-perceptions-of-beauty-1201323059/
        http://variety.com/2014/film/news/watch-the-duff-trailer-mea-whitman-1201359477/
        Aste sunt doar CATEVA surse pe care le-am gasit ( mi-a fost lene sa mai caut altele ). Se face chiar si in Romania publicitate la el : http://bravonet.ro/blog/the-duff-noul-film-al-bellei-thorne/2014/12/13/

        Oricum , The Duff nu se vrea deloc un film superior care sa ridice standardele in materie de filme cu adolescenti…este un film mediocru care sa te distreze pe moment si de aceea mediatizarea lui nu este atat de intensa. Insa cu siguranta nu poti compara un asemenea film cu Fifty Shades of Grey…nu sunt compatibile nici prin tema filmului, nici ca experienta actorilor si nici macar cu succesul cartii…

        Like

      4. Draga Andra,
        Am comparat “The Duff” si “Fifty Shades of Grey” pentru ca ambele sunt ecranizari care urmeaza sa apara. Am comparat felul in care sunt promovate si “frenezia” cu care sunt asteptate fiecare.
        Toate sursele pe care mi le-ai dat tu, toate articolele pe care le-ai mentionat in comentariul tau (sunt sigura ca iti vor multumi pentru reclama pe care le-ai facut-o pe umilul meu blog) sunt articole scrise in momentul in care trailer-ul a aparut. Cate articole ai gasit tu care sa anunte trailer-ul? Ideea mea, daca nu ai inteles, a fost ca TRAILER-UL NU A FOST ANUNTAT, asa ca NU MA ASTEPTAM SA IASA. Cred deja ca am facut prea multa filosofie pe seama unei opinii cu care tu nu esti de acord. Aici intra si opiniile personale la mijloc, iar eu ti-o respect pe a ta, chiar daca incepem deja sa vorbim de doua lucruri diferite. Eu m-am referit la faptul ca trailer-ul nu a fost anuntat, deci publicitatea si promovarea filmului inainte – si chiar dupa – trailer este slabuta, iar tu – asa cum se vede din sursele si articolele pe care mi le-ai adus – vorbesti despre ce se intampla cu filmul de la trailer incoace. Imi este destul de clar ca avem opinii diferite asupra acestei teme si, oricat de mult am incerca sa ne dam fiecare cu parerea si sa explicam uneia alteia ce vrem noi sa spunem, nu ne punem de acord.
        Multumesc.

        Like

Leave a Reply

