Currently reading… (58)


Hm… a trecut ceva timp de cand v-am dat un update in ceea ce priveste cartile care se gasesc pe noptiera la mine. Adevarul este ca in ultimele doua saptamani nu prea am avut timp de citit. Am avut multe activitati si asa vor fi si celelalte saptamani pana la vacanta de iarna. Sunt implicata in mult activitati de Craciun si am cateva enevimente la care trebuie sa particip. Insa nu ma plang, pentru ca asta este viata care imi place.

In momentul de fata, pe raftul meu de ‘Currently reading’ pe Goodreads se gasesc… 3 carti. Oh jesus. Cum am ajuns aici? Simt ca ma adancesc intr-o mare de carti din care nu voi iesi niciodata. Oricat de mult ador activitatile mele de acum, mi-ar placea sa am un pic mai mult timp si pentru citit.

Cartile care stau pe noptiera la mine de muuult, muuult timp sunt: “The circle” de Dave Eggers, “The Bell Jar” de Sylvia Plath si “50 Shades of Grey” de EL James.

Nici nu-mi vine sa cred ca inca nu am reusit sa termin aceste carti.

The Circle am inceput-o la inceputul anului scolar. Deci acum… doua luni si ceva. Si inca nu am terminat-o. What the hell is wrong with me?!

wpid-71wlmoqhx6l.jpg

Ok, adevarul este ca am lasat cartea asta pentru ca ma plictisea. Dar nu am vrut niciodata sa o las pentru… doua luni! Planuiam o pauza de maxim o saptamana. Povestea mi se pare buna, doar ca nu era potrivita pentru perioada aceea.

Pana la vacanta de Craciun vreau neaparat sa o termin. In special pentru ca mi-e dor de o distopie… e momentul potrivit sa o termin.

Insa mai intai trebuie sa termin cartea pe care am inceput-o saptamana trecuta…

50 Shades of Grey

13536858

Va vine sa credeti ca citesc aceasta carte? Pentru ca mie inca nu.

Dupa ce am vazut noul trailer, am stiut ca trebuie sa citesc si cartea! Asa ca am tras fuga pana la librarie si… ei bine, am luat cartea din raft si am cumparat-o. Am inceput-o in aceeasi zi, adica acum o saptamana.

Ma asteptam sa o citesc repede. Eram foarte entuziasmata si de-abia asteptam sa ma intalnesc cu Grey cel din trailer. Dar, ei bine, o saptamana mai tarziu, sunt prinsa la pagina 356. Nu numai pentru ca nu am timp sa o citesc, dar si pentru ca… ma plictiseste.

La inceput m-a captivat foarte tare. Insa isi pierde farmecul pe parcurs. Nu stiu exact de ce si cum. Stiu doar ca vreau sa citesc aceste ultime capitole pentru a incepe ceva nou. Ei, sau pentru a termina celelalte carti pe care trebuie sa le termin. Nu zic ca nu imi place pentru ca, in ciuda faptului ca aceasta carte nu ofera nici un motiv pentru a imi placea, ei bine… imi place. Mai multe detalii va voi da in recenzie.

Inainte de a incepe povestea lui Grey, citeam The Bell Jar, o alta carte pe care am abandonat-o.

the bell jar

O alta carte pentru care am fost extrem de entuziasmata si care, in final, m-a dezamagit un pic. Nu zic ca nu imi place, dar ma asteptam sa fie ceva senzational. Citisem atat de multe citate de-ale Sylviei, incat ma asteptam ca aceasta carte sa fie un fel de biblie personala. In schimba, n-a fost asa.

Adevarul este ca nu am lasat-o numai pentru a incepe 50 Shades, ci si pentru ca ma plictisea. Dap. Ma plictisea.

Cartea este draguta, dar plictisitoare. Anyway, mai multe detalii in recenzie. 🙂

Si da… uite asa am ajuns eu cu 3 carti incepute si neterminate. Ah, trebuie sa ma pun pe citit cat mai repede! 🙂

Voi, dragilor, ce mai cititi? 🙂

Leave a Reply

