Soundtrack (11)


Sambata a fost o zi importanta: am vazut, in sfarsit, prima parte din ‘Mockingjay’! A fost, adica, o zi pe care am asteptat-o un an intreg. Am avut emotii multe, pentru ca nu stiam la ce sa ma astept si de-abia asteptam sa vad filmul. Insa emotiile mele au degeaba, pentru ca filmul a fost mai mult decat genial! Mi-a placut extrem de mult. Mai multe, insa, va voi povesti in recenzia pe care o pregatesc pentru weekend-ul acesta. Sper sa am timp sa o scriu asa cum vreau.

Foarte mult mi-a placut o anumita scena: aceea in care Katniss canta melodia pe care a invatat-o tatal ei cand era copil – The Hanging Tree. Desi nu ma asteptam la scena aceea si nici nu m-am gandit ca va fi cine stie ce, a devenit una dintre scenele mele preferate. In mare parte pentru ca melodia, ‘The Hanging Tree’, este una dintre cele mai bune melodii pe care le-am auzit pana acum, soundtrack sau nu! De asemenea, vocea lui Jennifer m-a surprins mult. Nu ma asteptam sa aiba o voce atat de buna si de placuta. Atat melodia, cat si vocea lui Jen sunt potrivite pentru scena si pentru atmosfera de drama pe care o are acea scena.

Inca de Sambata ascult melodia aceasta in continuu si sper sa va placa si voua la fel de mult ca si mie! Enjoy! 🙂

Una dintre cele mai bune soundtrack-uri ever! ❤

Leave a Reply

