#30DaysBookChallenge – Ziua 16: O carte pe care vrei s-o citești de mult, dar pe care încă nu ai citit-o


Va aduceti aminte de aceasta provocare, initiata de blogul Tales of a Bookaholic in luna Septembrie? Este vorba despre o provocare in care in fiecare zi, mai multi bloggeri din Romania raspundeau la o anumita intrebare legata de carti. Din pacate, luna Septembrie a fost o luna aglomerata pentru toata lumea, iar Alexandra s-a gandit sa amane un pic restul provocarii. Mie mi-a parut foarte rau, pentru ca mi-a placut extrem de mult acest challenge. Chiar zilele trecute ma gandeam cand vom vedea continuarea acestei provocari frumoase si iata ca Alexandra mi-a citit gandurile! De astazi vom posta toti cate o carte pe zi in cadrul acesti provocari.

Ok. Acum ca v-ati amintit despre ce este vorba, sa trecem la subiect.

Alexandra ne-a intrebat astazi care este cartea pe care intotdeauna am vrut sa o citim, dar inca nu am facut?

Hm… ei, Alexandra, buna intrebare, zau!

Exista multe carti pe care vreau sa le citesc mult. La naiba, am o lista intreaga de carti pe care vreau sa le citesc foarte mult, dar nu apuc inca. Insa o singura carte imi vine in minte imediat cand ma gandesc la acest lucru.

Harry Potter and the Order of the Phoenix. 

Adica volumul 5 din seria ‘Harry Potter’.

harry potter 5

Chiar daca nu o stiti si nu vorbesc prea mult despre asta, sunt fana a lui Harry Potter. Am citit primele 4 carti si mi-au placut extraordinar de mult. Extrem de mult! Nu va puteti imagina cata caldura simt cand ma gandesc la Harry Potter si la aceasta serie magica.

Din pacate, nu am avut sansa sa citesc celelalte volume din serie. Planuiesc, totusi, sa imi cumpar intreaga serie in engleza si sa o citesc cat mai repede. Nu imi amintesc foarte bine ce s-a intamplat in primele parti ale seriei, dar stiu ca sunt innebunita dupa atmosfera din carte si vreau sa intru din nou in toata nebunia Harry Potter. Ce naiba, am citit primele 4 volume intr-o saptamana, inainte sa incep aceasta nebunie cu blogul.

Va intreb si pe voi… care este cartea pe care vreti sa o cititi foarte mult, dar inca nu ati avut sansa? Fiti atenti, insa! Am zis carte, nu carti. Trebuie sa va hotarati la doar una.

Dati-ne raspunsul pe facebook, folosind #30DaysBookChallenge #TalesOfABookaholic  si #Bianca2b.

One thought on “#30DaysBookChallenge – Ziua 16: O carte pe care vrei s-o citești de mult, dar pe care încă nu ai citit-o

Leave a Reply

