Music is everywhere! (24)


Am o stare tare buna. Chiar daca e tarziu si maine ar trebui sa ma duc la scoala devreme, nu ma pot desprinde de blog si de internet. Am multe de facut pentru aniversarea blogului si imi pare rau ca nu am mai mult timp, sa fi pregatit ceva chiar si mai special. Am ceva destul de interesant in cap pentru ziua de 3 Decembrie si va sfatuiesc pe toti sa intrati aici in doua zile… Vin multe concursuri frumoase! 🙂

Anyway. Vreau sa va arat o melodie de care sunt obsedata in ultima vreme. Mi se pare atat de perfecta incat imi vine sa o ascult in continuu. Este
vorba despre Breezeblocks de la alt-j. Ador, ador, ador! ❤

Putting it on replay! ❤

Leave a Reply

