#30DaysBookchallenge – Ziua 17: Dacă ai putea schimba finalul unei cărți, care ar fi acela și cum s-ar termina în viziunea ta?


2 Decembrie si ziua a 17-a din provocarea Alexandrei de pe #TalesOfABookaholic. Intrebarile Alexandrei devin din ce in ce mai interesante. Astazi, ea ne-a intrebat ce final de carte am schimba daca am putea.

Ei, mai Alexandra… buna intrebare!

M-am gandit mult si bine la raspunsul pe care as putea sa vi-l dau, iar in minte mi-a aparut o singura carte in minte, un singur sfarsit pe care as vrea intr-adevar sa il schimb.

Probabil ca toti v-ati astepta sa spun ca as vrea sa schimb sfarsitul seriei ‘Divergent’. Este firesc. Cata lume nu ar da 5 carti din biblioteca ca sa schimbe finalul? Ei bine, eu nu ma aflu printre acesti oameni. Am mai discutat si cred ca deja stiti ca nu as vrea sa schimb sfarsitul cartii “Allegiant”.

Insa, daca as putea, as schimba sfarsitul cartii…

“Looking for Alaska” de John Green

10153793_10152503726689751_5381372642281784078_n

Daca nu ati citit inca aceasta carte, va sfatuiesc sa nu continuati sa cititi, sau sa sariti randurile inclinate.

Cand a murit Alaska, am avut parte de un soc total. A fost unul dintre personajele mele preferate si tineam neaparat sa aiba parte de un sfarsit fericit alaturi de Miles. Insa John Green a avut alte planuri pentru noi si de data aceasta.

As schimba finalul, da. Chiar daca finalul ar schimba toata povestea, zau daca nu l-as schimba. Mi-ar placea sa se fi incheiat altfel povestea, pentru ca i-am adorat pe Miles si Alaska. Pur si simplu vreau sa vad un happy end, dom’le! Nu am nici un motiv intemeiat, in afara de cel evident… Ii vreau pe Miles si pe Alaska impreuna!

Vreau sa imi spuneti si voi ce final ati schimba daca ati putea, lasandu-mi un comentariu aici sau folosind hashtag-urile #30DaysBookchallenge , #TalesOfABookaholic si #Bianca2b. 🙂

Leave a Reply

