“4…” “4 ce, ma?! 4 carti?!” “Nu, ma… 4 ani!”


blogaversary-sign

Ma uit la pagina aceasta si nu stiu ce sa scriu. E 3 Decembrie, iar blogul implineste… 4 ani. 4 ani? Cand?! Cand? Cum? Si unde? Unde s-au dus acesti 4 ani? Nu intreb unde s-au dus postarile, pentru ca ele raman undeva aici, pe internet, prinse intr-un spatiu de unde le puteti lua oricand vreti. Dar astia 4 ani, domnule, unde sunt?

Incerc sa scriu ceva emotionant, ceva inedit, care sa va arate cat de mult inseamna aceasta zi pentru mine. Dar nu imi gasesc cuvintele si nu stiu ce sa scriu, pentru ca tot ce imi trece prin minte este aceasta intrebare… Cand?!

Cand am inceput blogul, l-am inceput dintr-o joaca. Aveam prea mult timp liber si prea putini prieteni care sa ma inteleaga si sa imi impartaseasca pasiunea pentru carti. Vroiam, pur si simplu, sa fac altceva. Am gasit blogging-ul, care m-a ajutat sa ies din carapacea mea intr-un mod relativ usor.

Insa usor usor a devenit unul dintre cele mai stabile lucruri din viata mea. A devenit mai mult decat o pasiune. Este exact ca si vioara, doar ca nu imi permit sa exploatez aceasta ‘pasiune’ la fel de mult ca si pasiunea pentru muzica.

Nu-mi dau seama de ce, cum si cand blogul meu a devenit o a doua viata, o a doua ocupatie principala. Cert este ca refuz sa renunt la blogul asta, pentru ca sunt convinsa ca asta este una dintre chemarile mele. Ador momentele in care va scriu, ador sa fiu numita blogger, ador totul la lumea asta. Insa eu nu ma numesc inca blogger, nu cu inima impacata. Consider ca mai am mult de invatat si vreau sa o fac. Vreau ca in anul ce vine sa urmez cateva seminarii despre blogging si social media si vreau, de asemenea, sa ma interesez mai mult despre tot ce inseamna asta. Vreau sa citesc mai mult bloguri faimoase, sa citesc despre bloggeri faimosi si vreau sa am mai multa inspiratie. Inspiratia este foarte importanta si simt ca mi-a cam lipsit in ultima vreme.

Ce s-a schimbat de anul trecut, de la ultimul post de genul asta? In primul rand, eu. M-am schimbat eu si, o data cu mine a facut-o si blogul.

De la an la an devin din ce in ce mai ocupata si cred ca asta se vede si din activitatea mea pe blog, care se miscoreaza, in ciuda tuturor eforturilor mele. Anul asta am avut multe evenimente la care am participat, multe activitati noi, multe sentimente si trairi noi si blogul a trecut pe plan secundar, chiar daca urasc asta. Am incercat, insa, sa postez de fiecare data cand mi-am permis si inca incerc sa o fac.

Sunt multumita de ce s-a ales de blog, totusi. Simt ca m-am maturizat si ca am invatat cum sa fiu eu. Consider ca am postat lucruri interesante, diferite si inedite. Am invatat sa fiu eu intr-un fel in care nu stiam inainte si cred ca asta este evident din titlul postului. Chiar daca continutul blogului s-a mai rarit, cred ca s-a mai imbuntatit. Insa nu este de ajuns. Chiar daca am invatat sa vin cu noi idei aproape de fiecare data cand postez pe blog, ma nemultumeste faptul ca nu mai dau la fel de multa atentie rubricilor vechi. Intentionez ca asta sa se schimbe.

Am trecut prin multe momente in acest al patrulea an. Am avut momente bune, momente proaste, momente de neinspiratie totala, momente de inspiratie totala, care au rezultat in a avea posturi cu mai mult de 1.000 de vizualizari si zile in care vizualizarile mele treceau cu mult pragul celor 3.000. Nu am sa va dau statisticile blogului, pentru ca nu asta ma intereseaza pe mine. Pe mine ma intereseaza sa am cititori, sa scriu pentru cineva, dar in special pentru mine. De asemenea, vreau sa scriu bine si  sper ca si mai mult. Realizez ca in ultima vreme nu am mai fost la fel de prezenta, lucru pe care il urasc profund. Consider ca de maine incepe un nou an pentru Bianca2b si vreau sa il fac cel mai bun an ever. Am multe planuri, multe notite in notebook si foarta multa inspiratie. Imi mai trebuie doar timp. Timp si sustinere de la voi. Eu va promit ca voi deveni mai buna, iar voi imi puteti promite ca veti fi aici sa vedeti schimbarea.

Am multe multumiri in cap. Inima mi-e plina de recunostinta pentru fiecare persoana care mi-a citit blogul in astia 4 ani. Sunt uimita ca am ajuns aici si extraordinar de recunoscatoare. Nu stiu cat e multi dintre voi inca imi cititi blogul, pentru ca nu v-am dat ocazia sa imi aratati daca o faceti, nu in ultima vreme. Dar vreau sa stiti ca imi amintesc fiecare comentariu, fiecare like, fiecare opinie schimbata si fiecare conversatie minunata. Simt ca imi sunteti prieteni si vreau sa ne apropriem din nou. Ah, mama lui de liceu…!

Deci, multumesc. Multumesc ca ma cititi, multumesc ca sunteti aici, multumesc ca ma suportati. Multumesc ca stiti sa imi fiti prieteni si multumesc pentru tot. Nu va imaginati cat de mult conteaza pentru mine sa ma intorc acasa dintr-o zi infernala de liceu si sa gasesc un nou comentariu de la voi. Este un sentiment genial, sa stii ca un omulet la fel de ocupat ca si tine isi rapeste 5 minute pretioase din viata pentru a citi niste cuvinte care vin din inima si din sufletul meu. Nu va voi putea multumi niciodata indeajuns pentru toate zambetele dintre ploi si soare!

Adevarul este ca… nu stiu ce sa scriu. Habar n-am. Sunt atat de coplesita, de bucurie, de nostalgie, de recunostinta, de orice sentiment frumos din lumea asta pe care il cunoasteti. Mintea mea este inundata de tot felul de intrebari, iar inima imi este plina de uimire si de surpriza… Cum am reusit sa ajung la aceasta postare?

Vreau, de asemenea, sa multumesc fiecarui sponsor si om care m-a ajutat in ultimul an si in ultimii 4 ani. Fiecare ajutor a contat pentru mine si voi stiti cine sunteti! Va multumesc ca m-ati ajutat sa fac fericiti atat de multi cititori de-ai mei.

Asa cum am spus, consider ca de maine incepe un nou capitol pentru acest blog. Sunt determinata sa il duc la un nou nivel, sa devina mai bun, mai citit, mai… Bianca. Nu va spun ce am in minte deocamdata, dar pregatiti-va pentru lucruri frumoase, frumoase. Si pentru concursuri. Vreau ca aceasta zi sa fie speciala, asa ca vor urma 4 concursuri aniversare. 4 este cifra mea favorita astazi. 😀

La multi ani, draga blogule! Sper sa fim impreuna mult timp de-acum incolo si iti multumesc ca m-ai suportat! La multi, multi ani…!!

Sa inceapa petrecereeaaaaaa!!!

 

 

8 thoughts on ““4…” “4 ce, ma?! 4 carti?!” “Nu, ma… 4 ani!”

  1. La mulţi ani, Bianca! 🙂 Şi la mulţi ani frumosului tău blog, care devine mai deosebit pe zi ce trece, deşi eu nu am mai fost de ceva timp pe aici ca să îl privesc.

    Like

Leave a Reply

