Concurs Aniversar 1: “The fault, Brutus…”


Asa cum v-am promis in postul aniversar, astazi voi da drumul mai multor concursuri aniversare. 4, mai exact. 4 concursuri aniversare in care veti putea castiga premii frumoase.

Pentru primul concurs, premiile m-am gandit sa fie doua dintre cartile mele favorite de anul asta. Cred ca puteti ghici despre ce carti vorbesc, nu-i asa? Haideti este simplu!

Premiile sunt…

1. O copie tie-in a cartii “The Fault in our Stars” de John Green…

Si…

2. O copie a cartii “Eleanor & Park “de Rainbow Rowell

wpid-eleanor-park-new-uk-editionsmall-300x464.jpg

the fault

Ambele carti vor fi noi noute, cumparate de mine prin Bookdepository si trimise direct castigatorului, care se va trezi cu doua carti noi de citit Craciunul acesta.

Conditii de participare:

Pentru a va inscrie la acest concurs, tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare, in care sa scrieti care sunt personajele voastre preferate ever si de ce. Atat si nimic mai mult.

Durata concursului: 3/12/2014 – 10/12/2014

Pe 11 Decembrie voi anunta castigatorul, care va fi ales in mod aleatoriu si va primi ambele carti. 🙂

Okay, acesta este primul concurs aniversar. Acestea fiind spuse… succes!

Daca vreti, puteti impartasi bucuria acestei aniversari si cu prietenii vostrii. Dati share acestui concurs pe Facebook, folosind hashtag-ul #HappyBirthdayBianca2b si voi alege un cititor mai norocos care sa primeasca un micut cadou… 🙂

26 thoughts on “Concurs Aniversar 1: “The fault, Brutus…”

  1. Personajul meu preferat este Elizabeth Bennet. M-am indragostit de ea de cand am citit prima data cartea dupa care am vazut si ecranizarea realizata de cei de la BBC, actrita care o interpreteaza fiind ideala pentru rolul lui Elizabeth. Este preferata mea pentru frumusetea ei, pentru caracterul integru, pentru replicile pline de umor dar si intelepciune, pentru ca l-a refuzat pe Mr. Collins si pentru ca s-a indragostit de Mr. Darcy. O ador si pentru felul in care a reactionat atunci cand Lady de Burgh a venit pregatita pentru a o umili. Este un personaj puternic, foarte bine conturat si reprezinta femeia din ziua de azi, care nu accepta orice si lupta pentru ceea ce-si doreste.

    Like

  2. Personajele mele favorite sunt :1.
    Claire din VM pentru ca amandoua adoram cartile,materile ciudate,desi eu urasc fizica.La inceput eram ca ea dar am avut schimbari ca personajul.
    2.Lisbeth Salander pentru ca e o badass,si trece prin multe si reuseste mereu ce isi propune si faptul ca e hacker o face si mai invincibila.
    E destul de greu de ales sa stii!!
    3.Chiyo/Sayuri,o fata de devine gheisa si desi are momente triste,reuseste sa mearga mai departe,pe mine m-a invatat sa nu ma dau batuta.Aici as putea da multe exemple.
    Am multe multe personaje favorite,fiecare dintre ele m-au invatat si inca ma invata cum sa trec peste situatii de criza si ca n-ar trebui sa ma plang.In fiecare personaj favorit ma regasesc…
    Multumim pentru concurs si La multi ani!!!

    Like

  3. Hm… personajul meu preferat este, cu siguranta, Tris din ‘Divergent’. Am citit intreaga serie si m-a impresionat curajul ei. Am indragit-o de la inceput pentru integritate, pentru curaj, pentru loialitatea si pentru dragostea ei.
    La muuuuulti aaaaani!

    Like

  4. Buna ziua! Personajul meu preferat sau mai bine spus cel care m-a fascinat prin caracterul sau este Herbert Stencil din romanul “V.” de Thomas Pynchon. Am ajuns la aceasta carte prin recomandarile de pe site-ul Goodreads si dupa primel pagini am fost captat de firul narativ incalcit, cu multe flash-back-uri.Stencil, un fiu de diplomat/spion britanic, isi dedica intreaga viata aflarii identitatii acestei misterioase doamne V. ce apare mentionata doar trecator in jurnalul tatalui sau. Aceasta misiune il conduce prin intreaga lume, povestea principala imbogatindu-se si cu amintirile unor boemi din New York, aparent inutile, dar fiecare detinand o piesa din puzzle. Este un personaj caracterizat printr-o inteligenta peste medie, cu o cultura generala vasta si un simt “filozofic” de a privi lumea. Va invit cu mare drag sa lecturati si dumneavoastra cartea.

    Like

  5. Lisbeth Salander din seria Millennium. Fara indoiala este personajul care mi-a atras cel mai mult atentia dintre toate cartile pe care le-am citit vreodata. Probabil datorita faptului ca e super inteligenta si un hacker de prima clasa si nu, nu e o blonda sexy cu ochelari cum se intampla in majoritatea filmelor/cartilor. E o fata poate prea scunda pentru varsta ei, cu o frizura care iese din tipare si o atitudine complet neasteptata.
    Multumim pentru concurs si la multi ani!!

    Like

  6. Personajele mele preferate ever sunt cele din “Cautand-o pe Alaska” de John Green, dar in special Miles si Alaska. Poate parea putin ciudat, dar ma identific intr-un fel cu Miles, jumatate outsider, jumatate cool & smart cu sprinkles de tristete. Alaska e o fantasma, o fantoma a unei fiinte prea perfecte si prea triste. E un “ideal” de melancolie, moarte, si neliniste, dar in acelasi timp de frumusete, libertate si independenta. Personaje puternice, pe care nu le voi uita niciodata, care mi-au schimbat viata, care au fost acolo pentru mine cand am avut nevoie si care apoi n-au mai fost si totul a fost si mai rau ca la inceput, m-au facut sa simt durerea si pierderea si mi-am revenit greu dupa acest soc psihic si emotional. Cu siguranta au fost personajele mele preferate, pentru ca au fost mai mult de atat, au fost prieteni pe care i-am pierdut, dar la care vreau sa ma intorc cat de repede pot. ❤

    Like

  7. Azi, preferata mea este Eva din cabalistul din Praga. Pentru că a avut curajul de a înfrunta promisiunea făcută unul altuia de părinții ei și ai lui Isaia de a se căsători. Pentru că a vrut mai mult de la viață decât să urmeze calea deja bătută de femeile din jurul ei. Pentru că avea o minte strălucită care înțelegea matematica și astronomia. Pentru că a iubit, pentru că a mângâiat, pentru că a pierdut și a fost îndoliată.

    Like

  8. Deși am rămas impresionată de existența a mai multor personaje de excepție, cel mai mult mi-a plăcut Holden Caulfield – eroul reliefat de către Salinger în romanul „De veghe în lanul de secară”.
    De la felul de a fi și modul de a gândi, până la replicile de un ecou nemaipomenit, Holden rămâne a fi modelul rebeliunii, care vine să abnege lumea falsă și crudă a adulților – sentiment care încă mai nutrește în sufletul unora dintre noi.
    Așadar, într-o lume dominată de bani și idealuri false, să ne păstrăm spiritul naivității, al simplității și al sincerității de copil. Să ne redescoperim latura de „Holden Caulfield” în noi, căci doar așa vom supraviețui absurdității rutinei zilnice de „om matur”.

    Like

  9. Liesel din The Book Thief este cu siguranta my fav! Caracterul sau puternic si personalitatea m-au facut sa o indragesc. Faptul ca impartasim amandoua o pasiune pt citit si riscurile pe care ea si le asuma furand carti….cum sa nu o indragesc?

    Like

  10. personajul meu preferat ever este Pip din Marile sperante.Este plin de incredere si ma face sa ma gandesc ca lucrurile bune li se intampla oamenilor care asteapta:)

    Like

  11. Știu că probabil răspunsul meu este unul ciudat, având în vedere genul de cărți pe care le citesc în mod normal. Însă cu adevărat, când stau să mă gândesc la asta, nici Harry, Ron sau Hermione, nici Hazel sau Gus, nici Tris sau Four, nici Lena sau Alex (din Delirium), etc nu sunt personajele mele preferate. Personajul pe care îl iubesc cu adevărat este Ștefan Gheorghidiu din Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război. Și îl iubesc pentru că este un om atât de complex și “troubled”, și a trezit în mine sentimente nebănuite, este exact genul de om pe care eu îl apreciez în realitate (chiar dacă criticii literari nu sunt de acord). Este omul care iubește ‘cu totul’, până la ultima picătură, pentru care nu există căi de mijloc – e totul sau nimic, este omul care vorbește cu pasiune despre ceea ce iubește, o pasiune molipsitoare și este omul pentru care banii nu contează, ci ceea ce simți.

    Like

  12. Personajul meu preferat este Sirius Black din Harry Potter; pur si simplu e genul de nas pe care as fi vrut sa il am si eu, datorita umorului sau si felului in care te facea sa uiti ca esti intr-o situatie destul de nasoala. De asemenea este de admirat la el ca desi venea dintr-o familie de vita nobila si bogata, aceasta s-a lepadat de ei, datorita cruzimii acestora. Adica a ales sa fie sarac si sa nu aibe unde sa locuiasca numai ca sa nu devina la fel de rau ca si parintii lui.

    Like

  13. Cre că personajul meu preferat este Dorian Gray, chiar acum citesc cartea aceasta şi mi se pare unul dintre cele mai complexe personaje ever, care dispune de stil, rafinament şi de o inteligenţă şi frumuseţe sclipitoare 😀

    Like

  14. Am foarte multe persoanje preferate, prin fiecare carte citita am i”ntalnit”personaje superbe de la care am avut ce invata. Pe primul loc se situeaza Scarlet O’Hara din “Pe aripile vantului” deoarece este cel mai puternic personaj din toate cartile citite de mine pana acum. Un alt personaj care m-a impresionat mult este Ilie Moromete din cartea lui Marin Preda. Intotdeauna mi-a placut caracterul lui si felul lui de a gandi. Pe ultimul loc ar fi Rose din “Academia vampirilor”, pentru simplul fapt ca mi-a placut foarte mult de ea

    Like

  15. Nu pot sa spun ca am un personaj preferat, dar cel mai mult il admir pe Raskolnikov. Ma fascineaza enorm de mult si cred ca are o personalitate unica, fiind nebun de lucid si introspect.

    Like

  16. Personajele mele preferate sunt Liesel Meminger, in care ma regasesc pe mine insami si care mi-a reamintit de mareata putere a cuvintelor, Neville Poponeata, care mi-a aratat ca fiecare dintre noi poate avea momentul sau de glorie si Ciresarii, care m-au inspirat si vor avea mereu un loc special in inima mea 🙂

    Like

  17. Saptamana aceasta personajul meu preferat este Oscar din “Oscar si Tanti Roz”.Acest baietel de 10 ani are o gandire matura si are un caracter puternic.Ne invata sa traim fiecare clipa ,sa speram , sa apreciem pe cei din jurul nostru si nu in ultimul rand ,sa avem credinta.M-a impresionat foarte mult deoarece stie sa aprecieze viata asa cum este ea.

    Like

  18. Am o slabiciune pentru doua personaje feminine din literatura. In primul rand, Scarlett, din Pe aripile vantului, pentru puterea de a o lua de la capat, iar si iar, de a renaste din cenusa, asemenea pasarii Phoenix… Si pentru taria de a sfida normele sociale, reusind sa fie o invingatoare intr-o lume conservatoare, a barbatilor. Ca sa nu mai spun ca celebrele ei replici: “O sa ma gandesc la asta maine” si “Si maine e o zi…” se aplica si in cazul meu, mai mereu. Si a doua, la polul opus, este Olguta, din La Medeleni, care, desi se sinucide, isi traieste scurta viata foarte intens. Daca as intalni in realitate tipul acestor doua femei, as face tot posibilul sa le tin prin preajma. 🙂

    Like

  19. Personajul meu preferat este Rose Hathaway din seria Academia Vampirilor, deoarece imi place la nebunie personalitatea ei, cum e intotdeauna sarcastica si intra in belele, in plus este extrem de putenica si de loiala si si-ar risca viata pentru a-si apara persoanele dragi.

    Like

  20. Oricare din fratii Karamazov se află printre preferaţi, toţi au un caracter puternic şi nişte idei ce te tulbură şi te fac să te gândeşti la multe probleme sociale, filosofice, morale etc. Sunt incredibil de bine construiţi, au trăsături complexe şi sunt implicaţi în evenimente tragice unde putem urmări şi analiza reacţiile lor.

    Like

  21. Personajele mele preferate sunt Toma Novac si Ileana, din Adam si Eva, de Liviu Rebreanu. Povestea lor de dragoste care depaseste timpul si spatiul, care apare iar si iar, din antichitate pana in prezent, tumultul continuu si cautarea, apoi regasirea si pierderea persoanei iubite, toate fac aceasta carte fascinanta.

    Like

  22. Un sigur personaj e greu de ales… deasemenea imi plac si personajele masculine si cele feminine. Daca e sa aled 2-3, probabil Elizabeth Bennet pentru ca Mandrie si Prejudecate este cartea mea preferata si iubesc felul lui Elizabeth de a fi, o apreciez si o respect pentru deciziile luate. Tot de la Jane Austen, Mr. Knightley cred ca este tipul de persoana pe care vrei sa o ai mereu alaturi datorita cunostintelor sale, a modului de a vorbi si de a se comporta. Inca un personaj , nu de fapt doua Rose Hathaway din Vamipre Academy si Katniss Everdeen din Hunger Games… le-am zis pe ambele in acelasi timp pentru ca le iubesc pe amandoua… curajul lor si forta de sacrificiu m-au impresionat extrem de mult…povestile lor desi diferite m-au marcat… cand ma gandesc la finalul lui Katniss ma intristez de fiecare data pentru ca imi amintesc cat de mult le-a distrus viata ei si lui Peeta Jocuriel si societatea.

    Like

Leave a Reply

