Concurs aniversar 3: ‘Shades of Gray…’


Op, al treilea concurs aniversar! Sunt atat de incantata! Iubesc aniversarea blogului, din simplu fapt ca va pot oferi multe, multe carti si premii.

Premiul acestui concurs este o copie a cartii “Between Shades of Gray” in engleza, care va fi cumparata de mine de pe Bookdepository si trimisa direct castigatorului.

wpid-between-shades-of-gray.jpg

 

Cerintele concursului:

Pentru o sansa la acest premiu, tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu in care sa imi spuneti in ce perioada v-ar fi placut sa va fi nascut si de ce.

Intotdeauna m-am intrebat cum ar fi fost daca m-as fi nascut prin anii ’50 si asta reprezinta o curiozitate pentru mine cand vine vorba despre a cunoaste o persoana mai bine. Si cum eu vreau sa imi cunosc cititorii mai bine… da, trebuie sa pun si intrebarea asat!

Durata concursului: 3/12/2014 – 12/12/2014

Castigatorul – ales cu ajutorul random.org – va fi anuntat pe data de 13 Decembrie.

Mult, mult succes tuturor!!

Daca vreti, puteti impartasi bucuria acestei aniversari si cu prietenii vostrii. Dati share acestui concurs pe Facebook, folosind hashtag-ul #HappyBirthdayBianca2b si voi alege un cititor mai norocos care sa primeasca un micut cadou… 🙂

28 thoughts on “Concurs aniversar 3: ‘Shades of Gray…’

  1. Intotdeauna mi-a placut perioada aniclor 1900. Mi-ar fi placut sa ma fi nascut atunci. Nu stiu de ce, dar este exact perioada care mi se potriveste.

    Like

  2. Nu stiu sigur daca as putea alege o perioada anume. Fiecare perioada cred ca are frumusetea ei, si mi-as dori sa fi avut o infinitate de vieti, sa traiesc in fiecare perioada si sa imi pot pastra amintirile.
    Si totusi, ca sa iti raspund la intrebare: cred ca perioada descrisa in Mandrie si Prejudecata m-ar tenta cel mai mult. O perioada unde se purtau acele frumoase rochii de epoca si unde se punea mare accent pe educatie….

    Like

  3. cred ca aleg perioada Renasterii.Mi se pare atat de interesant sa traiesti la limita a doua generatii care se exclud reciproc.in perioada Renasterii s-au redresat toate materiile societatii si stiintele au devenit din nou in atentia oamenilor.

    Like

  4. In viitor. dupa ce am aruncat un ochi peste “Apocalipsa” lui Stephen King, mi-ar placea sa traiesc intr-o perioada in care lupta pentru supravietuire si invingerea fortelor demonice sa fie rutina zilei. Asta presupune sa am si ceva puteri misto si poate un ak47, dar oricum… ar fi interesant! :))

    Like

  5. Cred ca ar fi fost interesant sa fi trait in perioada marilor descoperiri geografice, sec XV – XVI 🙂

    Like

  6. Eu sunt foarte mulțumită de perioada în care m-am născut. Am fost la limită, nu sunt nici din perioada în care aș fi crescut cu o mentalitate ‘închisă’ și veche, dar nici nu fac parte din generația asta, de după ’99, care a cam uitat că viața se ia treaptă cu treaptă, și nu e nevoie să încerci fii adult la 12-13 ani. 90’s rock!

    Like

  7. Mie mi-ar fi placut sa ma fi nascut in viitor, pentru ca simt ca nu ma identific cu oamenii din societatea actuala si nici cu cei din trecut. Iar aici, ma refer la femei care acum 100 ani si mai inainte aveau multe limitari si trebuiau sa implineasca asteptari mult prea domestice si obediente din punctul meu de vedere. Cred si sper ca viitorul de peste 100 ani sa fie mai bun, chiar daca in mod sigur ar fi dominat de puterea tehnologiei.

    Like

  8. Sfarsitul secolului al V-lea si inceputul secolului al VI-lea, in Britania 🙂 Epoca a spiritului cavaleresc, perioada lui Arthur si a curajosilor si credinciosilor cavaleri ai regatului din Camelot precum Lancelot, Gawain, Percivale in jurul Mesei Rotunde.

    Like

  9. Cu siguranta mi-ar fi placut sa ma nasc in anii ’20 asa cum sunt prezentati in carti: plini de petreceri stralucitoare si fum de tigara. Daca ar fi sa aleg ceva ce mi-a placut foarte mult in cartile lui Fitzgerald, as alege atmosfera sclipitoare. Petrecerile lui Gatsby, femeile emancipate, hainele spectaculoase, goana dupa bani, glitz-ul si glamour-ul, iubirile tumultoase si libertatea acestor ani ma atrag si cred ca mi-ar fi placut sa traiesc pe atunci.

    Like

  10. In perioada 1780 – 1810 pentru a fi contemporana cu Jane Austen. Eleganta specifica perioadei ma face sa visez la maniere, eticheta si statut.

    Like

  11. Cred ca mi-ar fi placut sa ma nasc prin anii ’20. Imi place foarte mult acea perioada, poate din cauza petrecerilor glamour si modul in care iubirea isi facea oc printre bani.

    Like

  12. Cred ca in anii ’20, pentru a putea participa la fastuoasele baluri si petreceri, atat de mult cantate si descrise in cartile clasice pe care eu le devorez.

    Like

  13. Mie mi-ar fi plăcut să mă nasc prin anii ’80, să-mi trăiesc adolescența în gloria anilor ’90, cu muzica lui Kurt Cobain răsunându-mi în walkman și cu un dulap plin de haine aparent neîngrijite, cu părul colorat și trăind bucuria de a descoperi telefoanele mobile, calculatoarele, să fiu surprinsă de cum evoluează tehnologia și să fiu parte dintre cei care lansează acea modă a filmelor horror, să nu existe încă clișee în acest gen, pentru că nu a fost foarte exploatat. Ah, și ca să nu uit, nu aș fi vrut să trăiesc în România, poate în USA sau în Franța. 🙂

    Like

  14. E ciudat dar nu stiu daca as fi rezistat intr-o alta perioada. Dar desigur ca mi-ar fi placut sa aflu, first hand, cu e sa traiesti in Grecia sau Roma antica, in perioada trubadurilor si a domnitelor ce trebuie salvate de balauri, a druizilor plini de invataminte si a locurile impregnate de magie

    Like

  15. Mi-ar fi placut sa ma nasc in timpul epocii victoriene, deoarece imi place moda din acea perioada si ciudatenile acelei epoci. 🙂

    Like

  16. Totdeauna m-a fascinat Egiptul antic si tot ce tine de piramide si faraoni , mi-ar fi placut sa ma nasc atunci dar si in Marea Britanie intre 1800-1950 mi-ar fi placut pentru ca si istoria aceste tari este fascinanta si viata deasemenea.

    Like

Leave a Reply

