Concurs aniversar 4: ‘If I stay…’


Ei, si am ajuns la ultimul concurs aniversar pe anul asta. Moment trist, intr-un fel. Dar ganditit-va la toate premiile pe care le puteti castiga! 🙂

Okay.

De data asta, ofer doua premii. Acestea sunt:

1. O copie a cartii “If I stay” in editie tie-in 

if i stay poster 2

2. Un pachet de obiecte promotionale

Suna bine?

Conditii de participare:

Pentru a participa la acest concurs, vreau doar sa imi lasati un comentariu in care sa raspundeti la urmatoarea intrebare:

“Daca ati fi fost in locul Miei, ati fi ales sa ramaneti sau nu?”

Raspunsul meu il stiti deja si il puteti citi aici.

Durata de participare: 3/12/2014 – 14/12/2014

Castigatorul – care va primi si cartea, dar si obiectele promotionale – va fi anuntat pe data de 15 Decembrie. 

Ei bine, eu atat aveam sa va spun. Acum aveti toate concursurile aniversare si puteti incepe sa participati, sa va invitati prietenii la distractie si sa petreceti cat mai mult! 🙂

Daca vreti, puteti impartasi bucuria acestei aniversari si cu prietenii vostrii. Dati share acestui concurs pe Facebook, folosind hashtag-ul #HappyBirthdayBianca2b si voi alege un cititor mai norocos care sa primeasca un micut cadou… 🙂

31 thoughts on “Concurs aniversar 4: ‘If I stay…’

  1. Intotdeauna as ramane indiferent de ce situatie nasoala ar fi vorba. Cred ca lupta, speranta, efortul pot face orice situatie sa fie roz pana la final.

    Like

  2. As alege sa raman,mai ales ca traind poti sa iti aduci aminte de dragi,desi ei au pierit.Iti poti trai viata la maximum si sa faci tot ce iti doresti.
    As ramane pentru nu as vrea ca cei dragi sa sufere…m-ar durea sufletul.
    Multumim pentru concurs si La multi ani!!

    Like

  3. Da, eu as ramane. Este o alegere foarte dificila si orice ai alege va produce durere, dar eu cu siguranta as ramane. Imi iubesc viata si iubesc lumea asta, cu bune si cu rele. 🙂

    Like

  4. Nu am citit deocamdata cartea, dar cred ca raspunsul meu ar fi sa raman. Orice s-ar intampla, trebuie sa ramai sa lupti, sa infrunti totul cu fruntea sus.

    Like

  5. E greu sa ramai cand ti-ai pierdut parintii si fratele. Si, probabil, ca marea majoritate ar alege calea simpla. Eu, insa as ramane pentru ceea ce mi-a ramas: Adam, bunicii si prietenii, care reprezinta fiecare o alta familie pentru fiecare om.

    Like

  6. Nu am citit cartea so thanks for making me go and look what all this is about to answer the question. E un fel de ‘instigare la spoiler’, ar trebui să fie pedepsită prin lege. Anyway, da… Aș rămâne!

    Like

  7. Desi am ajuns in ultimii ani sa cred in reincarnare (si asta imi da speranta ca o pot lua de la capat), desi citind Adam si Eva (apoi lucrarile lui Eliade) si regasindu-ma in povestile din carte am ajuns sa cred ca viata noastra aici nu e unica si ca multe lucruri ni se intampla si pe multi oameni ii intalnim pentru ca exista o atractie care ne aduce aproape de ei, cred ca … as ramane. As ramane pentru ca viata, indiferent daca e unica sau se repeta, merita sa fie traita demn si cu curaj, pentru ca merita sa fie apreciata si sa facem tot ce e posibil sa nu fie in zadar. As ramane pentru ca desi teoretic nu trebuia sa exist, mama a luptat sa ma aiba, as ramane pentru ca exista atatia oameni care ma iubesc si carora nu vreau sa le fac rau, as ramane pentru ca iubesc muzica, iubesc natura, culorile, viata, cartile, pentru ca vreau sa nu fie in zadar existenta mea de pana acum.

    Like

  8. Daca as fi fost in locul Miei, cel mai probabil nu as fi ramas, pentru ca imi iubesc si totodata depind enorm de familia mea, iar fara ai viata mea ar fi goala si lipsita de sens. In plus, daca as alege sa raman, dar sa traiesc viata cu un handicap SI intr-o lume fara familie, asta ar fi chiar mult mai rau decat moarte. Cu siguranta nu ar fi o lume in care sa vreau sa traiesc.

    Like

  9. Cred ca as ramane. Daca ma intrebai aseara as fi spus ca nu as ramane. Cred ca depinde si de dispozitia unei persoane in momentul cand pui asemenea intrebare. Este o intrebare prea complicata pentru a necesita un raspuns in graba.

    Like

  10. Nu cred că aş putea rămâne, pentru că îmi doresc să plec. Cred că ar depinde foarte mult de scopurile pe care mi le-am propus şi dacă le-am îndeplinit

    Like

  11. Daca as fi in situatia Miei ,eu cu siguranta as ramane pentru ca viata este un dar ,un dar de la parinti ,un dar de la Dumnezeu si daca nu as ramane ar insemna sa irosesc acest dar.Mia a rememorat amintiri ,unele frumose ,altele triste care formeaza viata ei de pana atunci.Daca as fi in situatia ei mi-as da seama ca sunt multe clipe pe care nu le-am trait si nu as renunta la visul meu.Cred ca ar fi multe motive pentr care as ramane: bunicii , prietenii ,pasiunea pentru muzica si pentru siguranta oferita de o lume pe care deja o cunosc.

    Like

  12. Am citit cartea cu sufletul la gură și m-am întrebat mult timp ce aș fi făcut în locul ei. De ce aș vrea să rămân, când toți cei dragi mie au pierit? Și am argumentat și contra argumentat o bună perioadă de timp. Am ajuns la concluzia că eu aș fi ales să rămân, pentru simplul motiv că mi s-a oferit o șansă, pentru motivul că întotdeauna am ales partea mai grea, în locul celei ușoare, pentru că, inconștient sau nu, am fost întotdeauna puternică, capabilă, n-am renunțat la lucrurile importante din viața mea 🙂 Deci da, aș rămâne.

    Like

  13. As ramane: e mai usor intotdeauna sa pleci, sa nu ramai, sa lasi totul in urma. Mai usor pentru tine, mai greu pentru ceilalti, care raman. Si, totusi, sunt situatii in care inteleg ca nu e posibil. Dar tot as face orice ca sa raman. Sufletul sa stie ca s-a incercat orice pentru a face ca treaba sa mearga,

    Like

Leave a Reply

